< Tilbake til oversikten

Billig lavkarbomat?

alvepiken sa for siden:

Noen som har tips til billig mat som er lavkarbo? :p

Veggpryd sa for siden:

• First Price bacon (Kiwi)
  • Nakkekoteletter fra Nordfjord (Rema 1000)
  • Blomkål
  • Kål er kjempebillig! Finn oppskrift på ColeSlaw, så har du en god Lavkarbo-salat i kjøleskapet flere dager. :)

Viclin sa for siden:

First Price tacosaus
X-tra gulost på Coop

Viclin sa for siden:

Ja, kjøttdeig på Rema kjøper jeg, i frysedisken.
Og laksefilet kjøper jeg på Rema.
Kiwi har Go'Helg tilbud. Får mye billig kjøtt der. Laksen er like billig på Rema og kyllingfileten er like billig i Sverige. Men svinekjøtt og storfe er billig.

Askeladden sa for siden:

Ikke superbillig, men ser at Coop Prix har fast pris på 1100 gram kyllingfilet til 99 kr pakken.

SunnhetMedSirrup sa for siden:

skaff deg høns - gir deg en god del egg pr dag..

det koster bare en 5kr. firstprice brød innimellom :)
og høner kan du "adoptere" :)

gunilla45 sa for siden:

Coop har billig laksefilet. Fryste allså :)

FruF sa for siden:

Frosne makrellfiletar er billeg. Trur eg betalte 25 kroner for 400 gram her om dagen, og dei var kjempegode. Med masse, godt fett :D

For oss som bur i Oslo trur eg dei billegaste nøttene, og det beste utvalget, er hjå Carl Heftye i Kirkeristen.

Askeladden sa for siden:

Coop OBS har faktisk nesten alltid tilbud på fersk lakse/ørrettfilet. Meget bra kvalitet og ca 80 kr kiloen.

Bellabo sa for siden:

Når høsten kommer er det kjempebillig fårikålkjøtt å få tak i :D

Lager mye gryter av det.. med løk, hakkede tomater, hvitløk, bønner etc... uante muligheter i fårikålkjøtt :)

Kjøper hver høst massssse kjøtt og bruker utover året ( selvfølgelig både til fårikål og lammefrikasse også :) )

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.