Har merket at etter jeg startet med ketolysekuren så blir jeg rett å slett kvalm å dårlig når jeg drikker kaffi.
Normalt drikker jeg endel kaffi når jeg er ute i besøk å sånt, samt på jobb. Men nå blir jeg dårlig hele kvelden etter bare èn kopp.
Andre som har erfaringer på dette????
Jeg har lett for å bli litt "uggen" selv av kaffe nå som jeg er i ketose... Så jeg har rett og slett kuttet ut kaffen helt for en periode. Det anbefales heller ikke at man drikker kaffe/ koffein de første 14 dagene av kuren.
Jeg aner ikke hva det kan være, men tror jeg har det noenlunne likt. Eller kanskje ikke. Ihvertfall, kaffen blandet med den vannvittige metallsmaken i munnen frister ikke. Kaffe skal gli godt ned og smake godt. Så her går det i alle sorter grønn te, har ikke funnet noen favoritt ennå.
Du må prøve Pickwick sin! Den er mykje bedre! :) Syns både Twinings og Lipton gir litt småekkel ettersmak. :eek:
Er det Pickwick i Norge forresten? Hm... Har eg ikkje tenkt på før.
Har forresten også kutta ut kaffi for tida. Mest fordi at kaffien på jobb ikkje er noko særleg god, då kan eg like greit drikke te.
Eg synes det ja, den smakar "varmt, rolig og komfortabelt" om det gir meining? Det er blant anna kamille i den, og det skal jo virke roliggjerande. Eg er ikkje så glad i rein kamillete, så denne er eit godt alternativ for min del.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.