SunnhetMedSirrup sa for siden:
så skrik det ut! :D
jeg har på en måte en høy-protein-fett-lav karbo , blodtype , kosthold greie! :)
*spiser alt for blodtype-B som er lavkarbo :)
din da? :):p:p
så skrik det ut! :D
jeg har på en måte en høy-protein-fett-lav karbo , blodtype , kosthold greie! :)
*spiser alt for blodtype-B som er lavkarbo :)
din da? :):p:p
matitt sa for siden:
Hmmmm......jeg har min egen lille variant av Atkins/ketolyse/Fedon......Har tatt det beste fra alle , lagt til en daglig dose av sjokolade (sukkerfri eller 86%)....har lyyyyse-lyserosa stix og går sakte men sikkert nedover:)
men noe rart er at blodtype-dietten "funker.." ..
jeg kan spise meg stappa på yoghurt og ost 24/7 uten g legge på meg :D
idag må jeg ha spist en hel del kalorier.. ost.. egg.. yoghurt.. melk.. grønnsaker.. mm..
Abbe sa for siden:
Veldig egenkomponert og nystarta her... Lurer på om jeg kan ha lagt for lavt på kaloriinntak også tidligere, for etter å ha spist masse god mat med masse fett (men ikke veldig lavkarbo) i helga hadde jeg gått ned! :p
Prøver meg i første omgang ca 14 dager på egenkomponert lavkarbo, dvs spiser mer protein og fett enn tidligere og mindre karbo, er nede i bare et rugsprø om dagen nå :cool: Er spent på hva som skjer med vekta etterhvert!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.