mette_moj sa for siden:
hold på å bli dårlig.. hva skal jeg gjøre?? orker ikke samma som forrige gang en gang til!:(
mette_moj sa for siden:
hold på å bli dårlig.. hva skal jeg gjøre?? orker ikke samma som forrige gang en gang til!:(
Viclin sa for siden:
Hvordan dårlig?
mette_moj sa for siden:
migrene kvalm å skjelver.. ble sånn sist gang også.. var derfor jeg sluttet. orket knapt nok å gå til bilen for egen maskin...:(
Viclin sa for siden:
Jeg var uvel, svimmel og hadde hjertebank for noen dager siden. Ble tipset om magnesiummangel, og det stemte nok, for jeg har ikke merket mer etter at jeg begynte å tylle i meg magnesium igjen.
Tar du magnesium, og de andre Ketolysetablettene?
mette_moj sa for siden:
nei tar ikke de ennå.. må vente til sambo får lønn før jeg får tak i de:p
men er det ikke noe annet som kan hjelpe da??
Kitt sa for siden:
Du må rett og slett spise mer!!!:p
Og drikke masse!:ja:
Er til syvende og sist ikke alle ketolyse passer for, mulig du er en av de som må ha litt mer karber!
Generell lavkarbo er ikke ille det heller, vet du!;)
Viclin sa for siden:
Det er nok veldig viktig, i alle fall i begynnelsen, å ta vitaminene. Ellers kan man fort føle seg dårlig.
Jeg har tatt magnesium i noen år nå, men var tom en ukes tid, om ikke det var lenger, nå nylig. Og jeg følte meg skikkelig dårlig. Heldigvis var det kloke hoder her som sa det nok var magnesiummangel.
Nå vet jeg ikke hva du spiser, men du må jo selvfølgelig også spise nok, ja. Ikke gå rundt og vær sulten. Og nok grønnsaker.
Askeladden sa for siden:
Ja, det er viktig å lytte til det sunne bondevettet selv om du går på en kur. Spis mer variert + Drikk masse.
mette_moj sa for siden:
jeg ble bedre:D drakk masse vann å la meg, i dag er jeg i topp form! å har gått ned 2 kilo på 6 dager ;)
Kitt sa for siden:
Så bra!:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.