Krøllerellerei sa for siden:
Salter dere grønnsaker, sauser osv? Ser for meg at litt av maten jeg skal spise i tiden framover kommer til å være fantastisk for meg, det er jo mat (!), men for sambo, som ikke skal legge om kosten (som han vet om).
Salter dere grønnsaker, sauser osv? Ser for meg at litt av maten jeg skal spise i tiden framover kommer til å være fantastisk for meg, det er jo mat (!), men for sambo, som ikke skal legge om kosten (som han vet om).
Yonah sa for siden:
Såklart jeg salter maten der det trengs;)
Photobscura sa for siden:
Med mineral-/hav-/urtesalt! Nam!
trillian78 sa for siden:
Jeg blir liksom litt overfølsom for salt når jeg er på lavkarbo av en eller annen grunn. Slutter nesten å salte maten. Er stort sett nok i for eksempel smøret som jeg steker maten i.
Iset sa for siden:
Jeg elsker salt og bruker nok litt for mye. Men jeg bruker kun havsalt da. Vanlig salt klarer jeg ikke, det smaker grusomt.
Gracella sa for siden:
Enhver krydrer sin egen mat - det synes jeg er greiest (med unntak av det urtekrydderet som "skal" være i retten)-
Jeg synes at folk generelt bruker altfor mye salt i maten...
Ok, takk for svar!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.