Jeg reiser til USA om en måned, og skal bl.a. shoppe klær og sko. Hvilke butikker kan dere anbefale, som selger kule klær i store størrelser (jeg bruker str. 56)?
Jeg skal innom Old Navy og Ashley Stewart, og Lane Bryant, hvis jeg finner i NY. Jeg har bodd i New Jersey ett år, men jeg husker ikke hvilke butikker jeg pleide å handle på :p (Det var et lite sted, så jeg det var ikke så mange butikker å velge i uansett). Et kjapt søk på nettet ga meg noen andre alternativer, som Avenue, men det kan jo være greit å høre om det er noen som har gode tips :)
Skal innom Payless Shoesource og gjerne Footlocker for å shoppe sko :D
Har aldri vært i USA (enda :D), men jeg syns www.torrid.com har endel kult. De har butikker mange steder også, sjekk ut store finder helt nederst på siden
Min erfaring med USA er at de har alle størrelser i de fleste butikker.
Target feks.
Dillards er litt dyrere men masse fine klær.
Bealls har mye fint.
JC Penny er billig og fint.
Macy.
Sears.
Skal selv til USA i september å gleder meg til å shoppe fine klær i gode størrelser :)
USA har stort utvalg i klær i store størrelser, både i kjedene og egne stormote-butikker. Jeg vet ikke akkurat hvor du finner butikkene i NY, men du finner helt sikkert noen:)
Synes det er veldig greit at så mange butikker der har store størrelser, for da kan jeg kjøpe basisplagg på billigbutikkene og så heller finne noen kulere klær på andre butikker. Vi skal forresten leie bil i noen dager og kjøre til Washington og Pennsylvania, og på veien ligger de store butikkene, som Target og Ross.
Etter et studieår i USA hadde jeg så mye klær at selv om jeg hadde overvekt i min egen bagasje og sendte en stor bag med venninna, måtte jeg fortsatt kaste en god del :p (Hadde ikke penger igjen til å sende stor pakke hjem.)
Takk for masse flotte tips (spesielt Torrid, der var det mye kult!! Vil til USA nååå!)! Nå skal jeg inn på Google Kart og finne adresser :D
Vil anbefale alle som skal til New York en tur på Avenue (på hjørnet av 3rd Avenue og 45th Street). Fine klær i god kvalitet, og superbillig (kommenterte dette til ene ekspeditøren - jeg var der så ofte at de kjente meg igjen - og hun sa at prisene ble drastisk redusert etter finanskrisen). De har også store, behagelige sko, bøde støvletter, jobbsko, finsko, sandaler og mer, i tillegg til armbånd som er litt bredere enn det man får på alle accessory-butikkene i Norge.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.