NettaMamma sa for siden:
Rooibush (uten koffein og har masse antioksydanter) karamellkrem heter den... Noen idè om den kan ha innvirkning på vekttapet???
NettaMamma sa for siden:
Rooibush (uten koffein og har masse antioksydanter) karamellkrem heter den... Noen idè om den kan ha innvirkning på vekttapet???
Summer sa for siden:
hvilket merke har du kjøpt? (jeg tror den vil ha heldig virkning på kropp, helse og vekt. .) )
Musti sa for siden:
Sikkert kjempefin på induksjonen i.o.m. at den stopper søtbehovet ditt.... men har du lest innholdsfortegnelsen nøye?
Sikker på at det ikke er karboser i den ... siden den heter karamelkrem også mener jeg ... bare lurer jeg altså :rolleyes: (Er overskeptisk innimellom jeg skjønner du :o )
Søtbehovet ditt vil forsvinne helt etterhvert også vet du.
Nå smaker til og med PepsiMax veldig søtt synes jeg.
NettaMamma sa for siden:
Det er nettopp det.... den er kjøpt i løs-vekt så det følger ikke noen innholdsfortegnelse med... jeg er litt skeptisk jeg også, men den er jo proppet med antioksidanter, så den må jo gjøre noe godt for seg :rolleyes:
NettaMamma sa for siden:
Merket heter Solberg og Hansen, kjøpt på kaffespesialisten her i sandefjord....
Musti sa for siden:
En av veteranene her kommer nok snart innom med løsningen skal du se ;)
Vi får bare smøre oss med litt tålmodighet :)
NettaMamma sa for siden:
Håper den er "godkjent", har bare vært redningen min disse seks dagene:o
dingpot sa for siden:
Rooibush te er i seg selv kjempesunn og fin, med masse antioksidanter og mineraler, og har lite/ingen garvesyre som reduserer behovet for søtning. MEN! Rooibush med karamell (heter den rooibush karamell og krem kanskje??) inneholder vel ekte karamellbiter?! Det gjør ihvertfall min! Når jeg kikker oppi krukka med te, så ligger det bittesmå karamellbiter der. Så jeg regner med at det er karamell MED sukker da?? Ville nok vært skeptisk til å bruke denne på induksjonen... Men jeg er enig, den er KJEMPEGOD!
NettaMamma sa for siden:
NEI!!! Det er ikke karamell-biter i. Tror den bare er smakstilsatt. Ser ut som ren rooibush te. Hva med denne som bare er smakstillsatt???
dingpot sa for siden:
jeg aner ikke, jeg... hvis den er godkjent, vil jeg jammen kjøpe meg en pose jeg også!!! :D
NettaMamma sa for siden:
Jeg tømte en porsjon ut på et ark og jeg ser ikke noen som helst spor etter karamell... merkelig... Så den er nok bare smakstillsatt, for den ser ut som vnlig Rooibush naturell
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.