Jeg merker gjennom en del tråder at jeg får en rekke tips å råd som jeg ikke ser at min bok Dr atkins nye slankerevlusjon ikke gir.
Det står ikke noe i min bok om at jeg må være forsiktig med bacon pga saltet
det står ikke noe om at jeg ikke bør ha mer enn 100 g harde oster pr dag
det står ikke noe om at jeg bør ha 5 moltider pr dag
er det noen av de nye bøkene han kommer med når dette nye kommer frem - det som har vært noe av det mer frustrerende med denne diettet, er ikke det at den har vært så vanskelig å holde, jeg har ikke sprukket. Men det verste er smaken det blir ofte kjedelige og tamme moltider så slike ting som salt å krydder, bacon i stenden for vanslig kjøtt smaker litt mer.
Er det noen som har noe tips for hva man kan gjøre for å sprite opp moltidene ?
Du Har sikkert rett bøker, men norske oversettelsen har noen feil og mangler her og der. Om du supplerer dem med det du finner under www.lavkarbo.no/lavkarbo_ressurser.html, så går der nok bra !
Du kan fortsette med baconet ditt, bare vær obs på salt mat = binder vann.
Du SKAL heller ikke ha 5 måltider til dagen, men minst 3. Det anbefales mellommåltid (snacks) så det totalt blir 5. Hvis du blir sulten - så kan du ta en matbit og ikke vente til neste store måltid liksom !
Surf litt rundt på forumet i journaler og MUP'er - OG oppskriftforumet, så får du mange gode ideer. Også får du sikkert forslag i denne tråden også. Jeg er på jobb jeg, og har gjort altfor lite for lønna mi idag !!
Skjønner jeg ikke. hmm... mener de står i min bok, og jeg har den, pluss 3 til. Men, det kan jo hende jeg husker feil og har fått råd om det fra Nille eller noen andre her inne :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.