< Tilbake til oversikten

Trening viktigst?

MHM sa for siden:

VG skriver i dag om at det ikke er farlig å være lubben, bare man er i god fysisk form. Og at å spise annerledes ikke hjelper.... Den første påstanden håper jeg er riktig. Og den andre er jeg sterkt uenig i.

www.vg.no/pub/skrivervennlig.hbs?artid=257513

Begod sa for siden:

Desverre så er det slik at man må både ha et godt kosthold og trene for å holde seg sunn. Å trene med et elendig kostold er selvsagt bedre enn å ikke trene, men så innmari sunn blir man ikke.

mmmm, ny avatar ser jeg;) . ( MHM)

Musti sa for siden:

sier meg helt enig her!

Begod sa for siden:

www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257984

Ha, jeg visste det var en grunn til at jeg ser ut som jeg gjør:o og er like tungpustet som alltid.

( men etter jul skal jeg alikevel gjøre alt som står i min makt for å være i form til sommern)

Nille sa for siden:

Å næmmen helledussen da !! Du har jammen blitt forandra av all den treningen begod..... si meg, har du tatt hormoner ??? Syns det har gått litt over styr med hårveksten din !! Men du er gresselig søt da !! :snill:

:klem:

.....og en artikkelen ?? Den handler om meg den !! :o

Begod sa for siden:

Å la du merke til at jeg har fått meg avatar, hormonene har visst gitt meg nytt kjønn også. :) . Og hun er så nusselig at jeg må vise henne frem for alle.

Nille sa for siden:

Det er noe av det nudeligste jeg har sett !!

Her er forresten min gamle avatar:

Min katt Morris som liten søt pus. Litt eldre og større nå ja...litt mere "katte".. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.