Er ny her inne, så jeg vet ikke om det har vært en slik tråd før, men i så fall fant jeg den ikke. Det jeg lurer på er: Hvor mye trener du på en gjennomsnittlig uke? Med trening mener jeg "være svett i minst 20 minutter av gangen", altså ikke rolige rusleturer :)
Selv trener jeg mellom 5 og 6 timer i uken sammenlagt.
Jeg trener en time pr dag. Minst en halvtimes skikkelig gåtur, og en halvtimes styrketrening. Dagsformen varierer litt, så tempoet og hardheten regulerer seg i grunnen selv, men svett blir jeg. Fordi jeg kjører meg så hardt jeg orker.
Jeg ser ikke på det som noe mål i seg selv å bli svett, dessuten svetter jeg svært lite :o. Men jeg trener som regel yoga i et kvarter hver dag, så da teller jeg med det ;)
Trener rundt to timer om morgenen og 2-3 timer om ettermiddagen. Jeg trener det meste, bortsett fra salsa og andre typer danse-klasser - hvilket jeg hater:eek:
Foreløpig er målet mitt å bli svett 3-4 ganger i uken, enten jeg går veldig fort eller jogger. Trener/mosjonerer ca en time hver gang.
Har gått over fra å gå til å jogge nå da.
Når dette er sagt....jeg hopper over dager, har ikke skikkelig struktur på treningen enda :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.