Hei! I går hadde jeg en fæl dag. Våkna med mageknip, men jeg gjorde mine vanlige ting og regna med at det skulle gå over.:( La meg nedpå i halv fem tiden og duppa en halvtime. Våkna og hadde kjempemageknip pluss at merka at jeg begynte å verke i leddene.Veldig influensaaktig. Og feberen kom. Hadde 39.5 kl 21. "Dopa" meg litt så jeg skulle få sove, og våkna kl 7 i dag og feberen og kroppsvondten var borte. Men har fortsatt mageknip men ikke i nærheten av de smertene jeg hadde i går kveld. Noen som har opplevd noe lignende, var det endagsinfluensa, eller fikk jeg feber fordi jeg hadde så store magesmerter??
Tja...hva med Blindtarmen din?
Blindtarmbetennelse kommer og går og feber ikke uvanlig.
Det tenkte jeg ikke på! Nå har jeg hatt vondt i magen i over et døgn, skal se det litt an til i morra. Er det slik at blindtarmbetennelse kommer og går altså, at man kan ha veldig vondt en stund og så mindre vondt?
[color=blue][/color]
Ja, men hvis det ikke roer seg, så syns jeg du skal oppsøke lege, for du skal ikke ha sammenhengende vondt lenge (en dag eller to tror jeg)om det er blindtarm. Hvis allmentilstanden din ikke er god, så syns jeg du skal snakke med lege. Kvalm?
klem inn på høyreside av magen, og slipp raskt trykket. gjør det veldig vondt? I såfall er det blindtarm.... :o
Forøvrig går det magesjau for tida, jeg hadde feber da det slo til på meg, var helt i tåka. Sambo fikk kramper.
:D:DHeisan! En liten oppdatering. Var mye bedre i magen i dag, men siden vi skal til fjells neste uke så gikk jeg på legevakta på Ryen i ettermiddag. Jeg hadde blod i urinen og forhøyet CRP. Fikk beskjed å gå til fastlege til uka og ta nye prøver. Burde ikke dra til fjells sa han!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.