Pappa'n min har diabetes2 og bruker insulin. Og har de siste par årene hatt et par drypp - blodpropper i hjernen.
Jeg kjenner til at diabetes gir svingende blodsukker som gjør at man lett får betennelse i blodårene - som igjen kan føre til blodpropper. Men pappa er redd for å spise lavkarbo med all den fete maten.
Er det noen som kjenner til en lege i Oslo/østlandet som er oppegående på lavkarbo? Selv kjenner jeg bare til Lindbergklinikken, men pappa får fnatt hver gang han er på TV så jeg tror det er best om jeg finner en annen... ;)
4M-klinikken holder til i Nedre Slottsgate i Oslo. De kan lavkarbo til fingerspissene, og behandler de vanligste livsstilssykdommene som overvekt, pcos og diabetes. :ja:
Lindbergkosthold er ikke spesielt fet mat. Det er i Ketolyse , Skaldermann og ett par andre filosofier de er opptatt av mye fett.
Lindberg snakker om mat i balanse. Dvs mat med lav GI som balanserer blodsukkeret.
Lurt å ta han med til feks 4M-klinikken hvis han er i mot Lindberg.
Lykke til med pappan din:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.