....som også har starta på ketolyse. starta egentlig i midten av juni, men så kom ferien. så nå har jeeg starta på nytt. målet er jo å klare og legge om kostholdet. ( reager på mel og melk, så dette kan jo være tingen)
men hadde vært godt og prate med noen som også bedirver ketolyse. en slags sparring når det butter mot og noen og dele oppturene med....
Hei lille74. det kunne vært jeg som skrev dette. Jeg sprakk totalt når ferien kom og sliter med å komme på rett kjøl. Nå bruker jeg denne uka til å spise meg ut av karbohuset...:o, altså tømme huset for karber, mens jeg leser "slank med ketolyse". Det gikk så bra de ukene jeg var i ketose, nå er jeg bare oppblåst, slapp og trøtt igjen.
Men jeg skal komme sterkt tilbake! Og en erfaring rikere er jeg også.
S hyggelig. vel spiller vel ingen rolle hvilken en man følger. saken er vel mer og ha noen som pusher litt når det butter mot.
har egentlig gått greit.men er jo bare kommet til onsdagen. er ikke så veldig godter sugen - ennå
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.