ireile79 sa for siden:
Så bra!!!!
Grattis!!!!
ireile79 sa for siden:
Så bra!!!!
Grattis!!!!
lille74 sa for siden:
hmmm....jeg har ikke kjent den rare/ekkle smaken i munn jeg, på de ukene jeg har holdt på. Gjør jeg noe galt? eller ska jeg bare være glad til...
Sarabi sa for siden:
Jeg hører også med i julitråden. Startet 1. juli, som var første feriedagen min. I ferien hadde jeg ikke nett, så det er først nå jeg sitter og leser.
Jeg teller ikke noe, men sjekker at jeg er i ketose. Det har jeg vært hele tiden, og resultatet var 5,9 kg da jeg veide meg igår.
Trives godt i denne kuren. Har ikke vært sulten og ikke søtsugen.
lille74 sa for siden:
jeg lurer på no for jeg har gått ned i vekt, men ikke i cm rundt livet. hvor er den mindre vekta tatt fra???
vekta har sett sånn ut
9.7 109,3
14.7 106 - dro på 1 ukesferie
22.7 106,3 - starta ikke offesielt på keto kosthold før ca den 22.7
28.7 106,9
1.8 104,7
3.8 104,2
10.8 102,7 ( vekta stemmer ikke med ticker, vet)
det er 6,6 kg....men hvor er vekta tatt fra? alt det kan jo ikke være vann. da skulle jeg byne bli dehydrert.......og det er jeg ikke.
eneste jeg har merka er at buksa er blitt litt løsere over rompa.
Viclin sa for siden:
Du har sikkert mistet mest på rompe, lår og armer. Måler du der?
lille74 sa for siden:
har ikke målt så mye egentlig. målte første uka og det skjedde null så jeg har ikke brydd meg så mye.........
ska måle i morra å sjekke iforhol til første uka
takk for tipset
Viclin sa for siden:
Hos meg forsvinner magen sist. Jeg kan gå ned noen få kilo, og maks en eller to cm rundt magen.
Men da jeg målte, så hadde jeg alltid mistet noen cm her og der, gjerne rundt lår og rompe - og skuldrene faktisk.
Carisma sa for siden:
Ting forsvinner i rykk og napp fra forskjellige plasser på kroppen; Armer, bein, mage, pupper, lår, rumpe, halsen... Til og med fra innsida kan ting forsvinne uten at det syns utenpå.
Jag har gått ned en skostr før når jeg slanka meg :lol:
Også kan ting forsvinne i cm uten at det syns på vekta.. :ja:
Cayamor sa for siden:
Hurra, naa har ogsaa jeg begynt aa miste litt!
I dag, uke 3, dag 4 veier jeg 2,5kg mindre enn hva jeg gjorde naar jeg startet!
:D
Viclin sa for siden:
Så bra!
Jeg har stått stille de siste dagene, men får se på mandag når det er veiedag. Jeg pleier alltid å stoppe på -2 til -4 kg og der er det stopp, men nå er det første gang jeg virkelig prøver etter at jeg fikk medisin mot lavt stoffskifte, så jeg har et håp om at det ikke skal stoppe opp denne gangen.
mette_moj sa for siden:
hoho! enda en kilo ned på 5 dager!:D
lille74 sa for siden:
;) gratulere masse.....
mette_moj sa for siden:
er så lykkelig om dagen! svever på en rosa sky, dette her går over all forventning:D håper bare at det fortsetter.. om ikke jeg går ned 2 kilo i uka, så håper jeg hvertfall ikke det stopper helt opp..:( men den tid den sorg:D
Frk.Sunshine sa for siden:
Hvordan går det med dere Juli damer/herrer? :)
Her går det bare supert..
Har vell ikke sjekket om jeg er i ketose på noen uker egentlig, men satser på det beste.. Vekten vill vel vise om jeg er eller ikke på mandag. :P
Er lenge siden jeg har tatt hele huset på fredags vaskingen, før begynte jeg gjærne onsdag, men mest torsdag, for å vite at nå blir jeg ferdig til fredag.. Ting tar tid når man er umotivert og energien ikke er på topp...
Men, nå er det liksom ikke noe problem ;)
Men.. Ønsker dere alle en fin fredags kveld og god helg! :)
Viclin sa for siden:
Jeg har enda ikke kommet meg etter sprekken forrige fredag. Kom i ketose først for et par dager siden, og vekt og cm går bare opp. Jeg er tydeligvis tilbake der jeg alltid har vært på tidligere forsøk, at etter et visst punkt slutter jeg å gå ned og begynner å gå sakte opp igjen.
Jaja, jeg får bare holde ut denne gangen.
nattinatt sa for siden:
Som eg ser så er det ikkje berre eg som det stopper opp for, så eg får vel la være å klage meg. Men har det veldig bra i ketose, så eg står på videre ei stund til. Det eg tenkte på,var om de siste kiloa for lettere med litt meir kg,og mindre fett.Men skal prøve ei veke med fettfestival å sjå først.:)
nattinatt sa for siden:
Måtte rette litt her,skreiv kg i stedet for khlulla1975 sa for siden:
Nå har jeg riktignok jukseveiet meg, men i dag viste vekten 0,4 kilo unna det jeg anser som mitt første delmål! Og jeg har lovet meg selv premie for delmålet! Om 0,4 kilo blir det enten skinnjakke, øredobber eller sko på meg som belønnig for måloppnåelse. Tram, tram, gleder meg!
mette_moj sa for siden:
halloe!
har nå hatt ett par slappe uker.. har begynt på skole igjen, å har vært endel nytt, å måtte rett og slett skifte litt leverytme og diverse:p med to unger i barnehagen som er slitene etter en lang dag så er det ikke mye matlagning jeg orker:p
men nå er jeg igang igjen;) er i ketose igjen:D
har ikke gått opp noe heldigvis.. vekta viser det samme nå som sist jeg veide meg:p
såh, skjærpings her i gården!
ps. buksene mine begynner å falle av :Dhihi:p å er 0,5kg unna mitt første delmål:)))
mette_moj sa for siden:
veide meg nuh.. å er faktisk 0.6 kilo forbi mitt første delmål!!! IJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! 89.4 kilo "bare" nå:D:D 6,6 kilo borte vekk for alltid!!!! har nå gått på kur i en mnd. med to slappe uker med av og på ketose..
lille74 sa for siden:
kejmpe bra...gratulere.....
lille74 sa for siden:
Det går jo ned......etter å ha gått litt ned og opp de siste ukene..
9.7 109,3
14.7 106 -3,3
22.7 106,3 +0.3
30.7 105,3 -1.0
3.8 104,2 -1,1 5,1 på 3 uker
10.8 102,7 -0,4
17.8 101,7 -1,0
24.8 101,9 +0,1
31.8 100,4 -1,5 8,9kg på 7 uker
snart under 100. satser på å nå den før jeg drar på rehabilitering...
lulla1975 sa for siden:
Jeg må bare fortelle en liten skrytehistorie..:
På seminar forrige uke diskuterte jeg litt tegneserier med en av de andre deltakerne, og da jeg sa at jeg leste Nemi, sa hun jeg snakket med:
"Ja, men du kan jo minne litt om henne, du som er mørk, høy og tynn".
Og da jeg lo og sa at jeg er 1,60 m høy, sa hun: " Hva!? Er du 1,60? Det hadde jeg aldri trodd. Du ser sikkert så mye lengre ut fordi du er så tynn!"
Det var gøy å høre etter å ha vært rund for bare 7 uker siden! Mine relativt høye hæler og sorte bukser får nok ta noe av æren, men likevel har dette "komplimentet" fått frem smilet mange ganger de siste dagene. For meg som i utgangspunktet er ganske lav og spedbygd, har de ca 6 kiloene som har forsvunnet utgjort en kjempeforskjell.
ireile79 sa for siden:
Så utrolig morsomt med sånne historier, det gjør så mye med en!!
Og man føler at man har fått igjen noe! Grattis
lille74 sa for siden:
9.7 109,3
14.7 106 -3,3
22.7 106,3 +0.3
30.7 105,3 -1.0
3.8 104,2 -1,1 5,1 på 3 uker
10.8 102,7 -0,4
17.8 101,7 -1,0 7,6ka på 5 uker
24.8 101,9 +0,1
31.8 100,4 -1,5
7.9 100,2 -0,3 9,2 kg på 8 uker
men er på røros til overvekts rehabilitering nå så nå går jeg vel litt opp for her får jeg IKKE velge.
lille74 sa for siden:
jeg tjuv veide meg i dag, etter forkost...........og er bare 99,4. Jippi.
er så glad........og stolt over meg selv at jeg klarer og holde meg.
lille74 sa for siden:
Kor bra.............kjempe.............:) NYT det
lulla1975 sa for siden:
Gratulerer! Du har oppnådd tosifret vektnedgang (nå som du har gått ned over 10 kilo). Tenk på det - utrolig bra! Grattis!
lille74 sa for siden:
ja glisser stort. å det vaar bare 2 siffret på vekta også :D:D:D
æ ble så glad. va på spinning trening i dag, og da så jeg for første gang ( som jeg kan huske) bare puppa når jeg så ned, ikke noe mage valk..........DEILIG
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.