Jeg jakter rundt blandt venner og familie etter bilder av meg selv som er tatt etter år 2000 (jeg har ingen selv).
I dag fikk jeg to av en venn av oss, det er ikke verdens beste bilder, men de viser likevel omfanget på kroppen min.
Ta i betraktning at jeg ikke var på mitt aller største på denne tiden.
Woaw! Nå ser man TYDELIG forskjell!!! Det er så annerledes å se helfigur enn bare fra brystet og opp liksom. Fantastisk! :) Takk for at du deler med oss! :klem:
Håper jeg skal klare å finne noen bilder av meg der man ser hele kroppen på en gang....tror det skal finnes, mulig hos min svigerinne.
Jeg får snakke litt med henne :-)
Flotte resultater. Har tatt bilder av meg selv jeg da, men vil ikke sammenligne noe enda, er redd jeg ser for lite resultater. Men når jeg har gått ned mye skal jeg muligens poste ;)
Du har vert so flink! Eg e imponert, og aldri så lite misunnelig!!
Sjølv er eg 119.4 kg no, har gått ned fra 135.4.. Gleder meg til eg kan skryte av 45kg mindre!!
Har hatt litt problem å holde meg til kostholdet i ferien, men forrige veke begynte eg for fult igjen! Gledar meg, og kjenner kor godt det er å komme igang igjen! Og ikkje minst å sleppe å sitte på do heile tida fordi eg har ete ting eg ikkje burde...
Polleke: Forsett å ta bilder underveis. Jeg har egentlig ikke gjort det før jeg startet bloggen, og det angrer jeg litt på nå.
Hadde vært artig å ha bilder av hele vektreisen; gamle bukser etc.
Hette: Du kommer dit at du kan skryte av 45 kilo mindre :)
Det viktigste nå er at du er på god vei, du har jo faktisk gått ned flere kilo også, glem ikke det!
Stell pent med deg selv under hele vektreisen, og se ikke bare for det et mål i det fjerne. Du skal ha det godt underveis også:-)
Tro meg, jeg har også hatt flere perioder da jeg ikke har vært flink, men det går seg til igjen, selv om det kan være litt tungt etter enn slik periode.
SunnhetMedSirrup: Jeg flirer litt hver gang jeg ser nicket ditt :)
Jeg og brød er ikke verdens beste venner......men det er klart, jeg og LAVKARBObrødet har et godt forhold da ;)
Ellers har min verste fiende alltid vært annen mat egentlig, som potetmiddager.
For å si det sånn, jeg pleide å spise mere til middag enn min samboer, og en time etter slike måltider stod jeg gjerne med hodet i kjelen igjen :o
Feil mat, og ikke minst MENGDEN mat gjorde meg overvektig, samt at jeg ofte spiste (MYE) for kosens skyld, for trøst, eller at det rett og slett var kjedespising.
Spising som en slags hobby på en måte.......
Stellamor: Jeg er en motivasjon for meg selv også på mange måter kan jeg fortelle. Det at jeg blogger om meg og min histore så åpent hjelper meg masse i min hverdag med lavkarbo. Alle hyggelige tilbakemeldinger jeg får oppmuntrer meg veldig og gjør meg i godt humør.
Det er veldig morsomt med lavkarbo når jeg ser hvor mye jeg og mitt motiverer andre :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.