Har dere noen tips til enkle mellommåltider i form av grønnsaker?
Når man kan luke ut gulrøtter, kålrot og frukt, kom jeg plutselig ikke på så mye som er enkelt å ta med seg.
Og jeg er vanvittig lei av brokkoli/blomkål. Hehe.
Jeg pleier å lage gresk salat.
Tomat, agurk, litt rødløk og masse fetaost. Hell over olivenolje og oregano.
Kjempegodt.
Hvis du har lyst kan du lage Tzatziki til også, av tyrkisk yoghurt.
Og man kan ha i fek. avocado og litt nøtter.
Mangetout er også fint å ha med seg. Dei er gode å knaske på. No er eg vel og merke ikkje sikker på karbohydratnivået i dei. Nokon som veit?
Babybel er også praktisk å ta med.
Takk, Photo! :)
Nei, det er ikkje heilt det same som sukkererter. Trur det heiter margerter på norsk. Dei er mykje flatare enn sukkererter. Trur mangetout heiter snowpeas på engelsk, og sukkererter sugar snaps. Om eg ikkje rotar?
Ah, ok. Jeg har bare sett mange tout på en innvandrerbutikk, og de så helt like ut, sikkert derfor.
Men jeg gjorde et søk på det, og det inneholder 3,3 kh pr hundre gram, så ikke ulikt sukkererter altså :)
:lol: Bevare meg vel! Skal ikkje vere enkelt! Men dei er nært beslekta i alle fall... Men dei veldig store bønnene er vel dei som blir kutta opp i småbitar.. Har berre sett dei i småbitar i alle fall her. Eller heile på markedet. Men har ikkje kjøpt dei sjølv, heile altså. Det var vel det dei kalla snittbønner.
Haricots vertes kallar eg berre "boontjes", det går jo i flamsk her.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.