Hei.
Har vært medlem av VG-vektklubben og der har de en fin "graf" på vektnedgangen. Finner man noe sånt et annet sted på nett?
Vil gjerne notere og se vektnedgangen min i graf-form. :D
Eller må jeg lage meg en selv i et excel-dokument?
Ja, da har jeg tittet på linkene dere la ut, men jeg er ikke ute etter en slik ticker, egentlig.
Der ser man bare hvor mye man går ned, jeg vil se et diagram på både evnt økning ;) og nedgang...
En graf jeg forhåpentligvis kan "kose" meg å se på når jeg en gang er nede i ønsket vekt.
somebody.no har også grafer, du kan se hvor mye du har gått ned, og det blir også laget grafer på estimert vektnedgang videre. Ganske ok! Men du må betaaale der også ;)
Jo, men du kan få graf også, men jeg tror du må lage ticker for å få graf. Behøver ikke å bruke tickeren, da. Du kan bare lage den, og oppdatere grafen ;)
...får ikke med desimalene jeg...:(
Vil registrere vekt 1 gang i uka, men nå veide jeg 85,8 og den registrere 85...og det blir jo ikke riktig!!
Hva gjør jeg galt? Og hvordan får jeg til grafen? Hvor?
Klarte det! Men hvor registrer jeg meg en slik graf? Eller må jeg vente på noen flere målinger..?
Og er det en enklere måte å oppdatere på, eller må jeg kopiere coden og lime inn i signaturen for hver gang?
Godt jeg spurte om det...;)
Jeg har copiert og limt jeg...hihi
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.