Amagetha sa for siden:
Jeg må dele en liten fortelling.
Eller, det er en sann historie. Og den begynte i dag tidlig og endte nå nettopp.
Bare sånn for å dele noen tanker og en merkelig opplevelse.
Jeg bestemte meg for å spise skikkelig crap i dag. Ikke fordi jeg så noe godt i butikken, men fordi 1. jeg ville teste meg selv og 2. jeg ville sjokkere kroppen og se hva som skjedde. Anbefales ikke for alle, da det kan være vanskelig å komme seg opp igjen dersom du ikke er helt 100% målrettet og vet du kommer deg på rett spor igjen. Samt at det ikke er bra for kroppen.
Hva for noe drit spiste jeg: 3 små berlinerboller - Litt popcorn - 1 liten cola - 1 liten baguett med smør og smøreost på - en halv daimbar - ja det var det.
Resultat i kroppen: Først - Jeg syntes det smakte av ingenting (som i - ikke mersmak), eller altfor søtt (RART! Jeg pleier å elske dette), brusen smakte av MØLLKULER - Begynte å føle meg uhyre trøtt og hele hodet på en måte ramlet ned (tungt hode), ble kjeeempetrøtt og såå slapp! Følte for å legge meg å sove. - Slutten av dagen - Fikk syyykt vondt i magen, myye luft der inne som ikke kom ut (sorry, men ja, må med), har liggi i sikkert 2 timer med vondt...
Resultat i hodet: Ble jo helt sløv, som nevnt. Ellers tenkte jeg bare: Gleder meg til jeg ikke skal gjøre dette mer! Men det føltes faktisk fint å få denne kjipe opplevelsen med noe "sukkermat", for min del styrket det min entusiasme med å gå ned i vekt og holde meg borte fra sukker og hvetemel i store mengder. Brusen helte jeg ut i vasken til slutt.
Må nevne igjen at dette gjorde jeg med vilje, og sikker på at jeg ikke kom til å bli fristet til mer.
Det var alt i alt en FÆL opplevelse med mye mye magevondt.. Jeg er dog så glad for at jeg er her. Her hvor jeg var for tre år siden. Motstand? Nei, jeg klarer meg. Og jeg er tilbake. Jeg klarer det! :D
Hjernen min er som født på ny. Det er det lavkarbo gjør for meg.
Går jeg forbi deilige bakeverk er de ikke noe deilige lenger. Går jeg forbi dem enser jeg dem som regel ikke engang. Går rett til det jeg skal ha! Helt utrolig deilig ny følelse! Ahh! :D TIPS: Se for deg disse, oppå alle de ferske bakevarene neste gang du blir fristet:
---------om du ikke klarer bilder av insekter, ikke scroll : ) -------------