< Tilbake til oversikten

sukkerkalkulator

HP sa for siden:

Stilig! :cool:

friflex sa for siden:

Kult:cool:

Men kunne godt vært med enda flere varer, slik at det ble mer reelt, men tipper det kan være en tankevekker for mange likevel:ja:

Anne sa for siden:

Sikkert et nyttig verktøy en en overgangsfase...

mofe sa for siden:

:ja:

Anne sa for siden:

Hm...jeg kunne bare krysse av for en ting der jeg....Gjett hva:D

Yoplait 0,1%......:)
Ble ikke sukker av mye av det, men jeg spiser jo litt annen mat og da:cool: og det hender vel at det er noe der:_plystre:

Nille sa for siden:

Ja, da prøvde jeg og.... fant ikkeno jeg. Så mitt resultat ble:

Så betryggende da !! :p

Aline sa for siden:

:D :D flott, Nille :)

HP sa for siden:

Høh! Jeg regnet ut sånn ca hvordan jeg spiste for noen år siden... :o

Det jommen lett å spise for mye når en spiser sukker... :eek:

MHM sa for siden:

Maks 378 gram sukker per uke???? :eek:

Fytti katta! Og noen vil ha det til at forskjellen på f.eks. Fedons og statens anbefalinger bare er ei halv potet... :rolleyes:

HP: :eek: ;)

Mila sa for siden:

Veldig sjokk at jeg ligger på 0 da!!:p :p Eurodietten vett:p :p

HP sa for siden:

Mitt nå værende forbruk av tilsatt sukker/fruktose ligger nok rundt 10g per dag :) Det vil si akkurat som anbefalt :D

Mila sa for siden:

Hehh... trokke jeg tørr å regne ut hva det tidligere forbruket mitt hadde vært altså...:p

Summer sa for siden:

Jeg var visst "bare" oppe i 110 g i mine dårlige perioder før, men det sier egentlig ingen ting, for i tillegg, så levde jeg på skiver (om enn grove,- så masse karber) og en sinsykt mengde frukt, og masse grønnsaker og nesten ingen proteiner....:rolleyes:
Så den reelle sukkerpåvirkningen i blodet mitt har nok vært veldig stor...:cool:

magdalena sa for siden:

Jeg tok den på hva jeg spiste før,over 800gram,når jeg skulle hatt maks 55gram!!:eek: Men har ikke sjekket på nåværende kosthold,men betraktelig bedre vil det nok være,ja..Og det var ikke alt maten engang... grøss

elian sa for siden:

Denne skal jeg inn å sjekke litt nå! Skal føre opp ting mine venner og brødre spiser, skrive ut sidene, så kan de selv hva hvor mye sukker de får i seg! de som mener corn flakes er SUNT!!!!!!! :eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.