Jeg bare lurer på om alle kjører pause etter 6 mnd på Ketolyse, erfaringer rundt dette??
Vet jo at Torkil anbefaler pause da... Har bare gått på Ketolysekuren i 3 mnd, så har enda god tid. Men lurer mye på hvordan jeg skal leve da, det blir helt klart lavkarbo, men må vel spise på en litt annen måte enn nå siden jeg ikke kommer til å være i Ketose da... Men dette fins det jo bøker om osv... :p'
Ønsker alle en finfin dag og en fortsatt god ferie!
Oppdaget at jeg har vært på ketolyse 6 mnd nå ( og 2 uker :D), og jeg kan ikke tenke meg å ta pause :nei:
har noen sprekk-helger i nye og ne, det for holde :ja:
Etter ca et halvt år var det jul og jeg hadde fryktelig lyst på et par karbobomber.
Etter det har jeg stort sett vært i ketose, selv om jeg ikke tar det så nøye nå.
Kostholdet er bare så behagelig at jeg ikke "klarer" å øke karbene opp på Lindbergnivå (dit jeg hadde tenkt å komme meg etter ketolysen).
Så jeg har hatt småpauser (jul, påske og en konfirmasjon pluss noen spredte middager hvor jeg har spist alt vi har bestillt) men siden jeg føler meg såpass bra på dette kostholdet, så blir jeg nok værendes her :).
Jeg og min man har gått på Ketolyse (ca 15 karber til dagen) siden februar, altså 6 mnd. Vi trives med det. I sommer, juli og halve august, er det ferie tid og vi farter mye rundt med campingvognen, så vi bestemte oss for å ta pause i sommer. Vi har vært på campingtur nesten hele juli og vi har problemer med å ta de store utskeielsene, det føles liksom ikke helt riktig. Vi skeier ut med rød og gul paprika, mama lupas tortillas, jordbær, fersken og lavkarbo brød. Vi får ikke panikk når det er mais og gulrøtter i salaten vi bestiller. Vi spiser is når vi vil, har spist 2 softice til nå. Vi føler vi skeier skikkelig ut og koser oss. Var i ketose selv etter 10 dager på camping. Det ser ut til at vi nå har klart å legge om livsstilen og matvaner. Hurra.
Nei. Har ikke fulgt noen spesiell kur, bortsett fra en aldri så liten fettfestival ;)
Men hvorfor ta pause fra en perfekt livsstil? Har heller ikke lest noe annet sted at det har noe for seg å ta pause. Og hva innebærer pause, egentlig? Høykarbo? Aldri mer!
Jeg har holdt på i 9 mnd og har heller ikke tatt pause!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.