Jeg kjøpte KK i dag for de reklamerer i gull med :
Snarveien til en vellykket jul !
Alle gavene på en helgetur
Kjapp og tradisjonell julemat
Men inni bladet var det som handlet om jul, kun en reiseartikkel om Talliin. :mad:
Og maten som skulle være så tradisjonell var Carpaccio av laks på julaften med sjokolademousse. Tradisjonelt :confused:
Jeg som trodde at jeg skulle få svaret på hvordan få pengene og tiden til å strekke lengre, forventet meg ikke at løsningen på alle julens problemer var å reise til Talliin. Den mest feilaktige markedsføringen jeg har sett på lenge.
Hilsen en irritert marianne som har blitt lurt til å bruke 36,50 i dag.
Hehe, jammen har du aldri hatt Carpaccio til jul??? ;)
De sa jo ikke HVOR dette var tradisjonelt... (Italia?)
Og det er sikkert mange julegaver i Tallin... (Selv om du nok finner det samme der hjemme...)
Neida, skal si meg dønn enig med deg. Må bare flire av de tragiske ukebladene som er sleipere enn en innoljet advokat (bare et utrykk, har ikke noe imot advokater flest... ;)).
Hmmm.. Forresten, jeg kjøper ikke KK til vanlig jeg da... sånn "for the record liksom... :cool:
Masse god konfekt, men de har jeg lagt inn i oppskrifter under tråden "La oss forbrede oss til julen". Litt mye mat jeg ikke kan/vil/skal spise, endel hva-du-kan-lage-med-barna, men bakerst var det endel kule pakkelapper man kunne lage og innpakking av gaver - som JEG synes er gøy da! Og så var det 5 sider bakerst med hvordan man rimelig kunne pynte til jul! Der var det endel ok. Hvis jeg får "noen" til å fikse digitalkamer-overføring, eller den pc'n bildene overføres til, kan jeg scanne det inn og sende deg :p
KK har jo alltid bra design og følger trender på pynt, interiør, mat osv. - så alt i alt synes jeg alltid at KK er det beste julebladet av Familien, Allers, Ukeblad og Hjemmet sine.
Det koster 59,- kroner og jeg syntes det var ganske verdt det - sånn 6 poeng på en skala fra 1-10 kanskje.
Bare spør om de andre julebladene, folkens - jeg har dem! :D
Skulle jeg reist til Talliin før jul, hadde det tatt hele julegavebudsjettet i hvert fall!!
Jeg leste også bladet og fant ut at jeg heretter holder meg til juletipsene i Ukeblad og Allers osv...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.