< Tilbake til oversikten

Er intressert i ketolysekuren, men er det nødvendig ...

Fidusen sa for siden:

...med startpakker og div andre innkjøp?

Hei, jeg er ny her men ikke i gamet. Jeg er alt for tjukk og nå SKAL det gjøres noe med det.

Jeg har gått på forskjellige kurer med forskjellig utslag, men har faktisk oppnådd et vekttap på 25 kg en gang for snart 10 år siden... (Oj, det var lenge siden!) Synes jeg har mistet litt respekten for de "gamle" kurer og trenger å prøve noe nytt.

Hva spiser man egentlig i denne ketolysekuren? Er det nødvendig med alt dette fettet?

Vi ses, Fidusen

xtra sa for siden:

Det er nok bare en ting du er nødt til å gjøre, og det er å sette deg inn i den kostholdsfilosofien du har tenkt å følge – i ditt tilfelle ketolyse.

Ellers trenger du ikke kjøpe noe som helst annet enn riktig mat: Boka kan lånes på biblioteket, og du får den maten du trenger på nærbutikken (med unntak av et par ting fra helsekost som ikke er helt nødvendige, men som kan forenkle matlagingen for deg). Mineralene som selges på ketolyse.no kan være greie å ta, men kan også fint erstattes med vanlige multivitaminer. Hvis du vil ha ketostix fins det også å få kjøpt på apotek.

Årsakene til at du må spise fett finner du ut av når du leser boka :)

Lykke til med omlegging av kostholdet!

Fidusen sa for siden:

Takk for svar jenter!

Gleder meg til å gå ordentlig i gang:-), men jeg forstår det er en del jeg skal lese før jeg kommer inn på den helt riktige vei!

Filakia sa for siden:

Flere av disse bøkene er svært rimelige å kjøpe fra nettbokhandelen capris.no (jeg har bl.a. kjøpt Bedre uten brød derfra selv nylig. Tror den kostet 69 (!) kroner.

Bellabo sa for siden:

Skal du begynne med ketolyse, holder det i massevis at du leser ketolyseboka til å begynne med !!

Etterhvert når du er kommet deg inn i dette, kan det være lurt å lese litt mer og flere bøker.

Det værste med en slankekur, er å ikke gå opp igjen etterpå ! så jo mer du er forberedt på livet etterpå, jo bedre tror jeg det går.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.