puttelure sa for siden:
Jeg skal ha 4 venninner til middag på onsdag, og vil så gjerne servere en lavkarbomiddag!
Det bør være lettvint siden det må lages i litt stor posjon.
Trenger tips!
puttelure sa for siden:
Jeg skal ha 4 venninner til middag på onsdag, og vil så gjerne servere en lavkarbomiddag!
Det bør være lettvint siden det må lages i litt stor posjon.
Trenger tips!
moma sa for siden:
reker ;)
Lag lavkarbobrød og oopsie-roll-focaccia til, server med majones og sitron og agurk og salat.
Luna* sa for siden:
Kyllingfiletèr i form med grønnsaker og fløte/creme fraiche, gratineres i ovnen.
LenaBeatrice sa for siden:
Taco
puttelure sa for siden:
Jeg skal lage en kake eller noe til dessert også... må være enkel... hva anbefaler dere?
Jeg er forresten ny her inne. Lurer på hva sukrin, splenda, nutreen osv er og hvar jeg kan få tak i det.... :)
Ivory sa for siden:
Natreen er vel egentlig et annet navn for aspartam, og splenda er et søtstoff i samme sjanger som aspartam, altså helseskadelig og ikke bra... De fås kjøpt på vanlige matbutikker.
Sukrin er et naturlig søtstoff, som søter ca 75 % av hva sukker gjør, og jeg har foreløpig ikke sett bivirkninger dokumentert noe sted. Fås kjøpt i helsekostbutikker.
puttelure sa for siden:
Fy søren for en suksess den middagen blei!!!
Jeg lagde Kyllingsnadder fra lavkarboppskriftsboken...den var bare helt HIMMMMMMELSK!!!!! :))))))):D:D:D
puttelure sa for siden:
Eller var det Snadderkylling?? Hehe...... Whatever.... :)))))
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.