< Tilbake til oversikten

Ah ... Det er godt å være tilbake på lavkarbo-kosthold

Hillelille sa for siden:

Etter halvannen uke på ville veier med høyere karbokosthold enn man er vant til, er det rett og slett DEILIG å være tilbake på lavkarbo!:D

Ikke det at jeg har skeiet helt ut, men det har blitt en og annen brødskive, potet til middag ett par dager osv. Jeg hadde ikke planer om å være helt på kjøret fra onsdag av, men det var så vanskelig å komme inn i rutinen etter utskeielsen :P. Kroppen higet liksom etter meeeer, meeer. USJ!

Jeg regner med det er slik junkier har det når de skal avruses, bare i mye større grad enn meg da!:p

Yonah sa for siden:

:klem: Det er alltid deilig å komme tilbake igjen i gjenge. Men omstillingen kan være hard i blandt.

Veggpryd sa for siden:

Huff, ja. Etter mye øl, sjokolade og potetgull i ferien merket jeg at det var tøft og vende tilbake til normalt, fettrikt kosthold igjen. Kroppen SKRIKER etter høykarbomat etter en sånn uke. :( Også så slapp og daff jeg var etter ferien! Godt å være tilbake i normalt gjenge igjen. :)

Vi er jo junkier, da... på en måte. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.