< Tilbake til oversikten

Nybegynner her også :)

tinus76 sa for siden:

Begynte på tirsdag og dette er da 4. dagen.
Ned tre kg til nå, og syns det er en bra start :)

Skal totalt ned 30 kg, og kanskje et par til.

Første delmål er ned 4 til, og så ned 15 totalt. Så får vi se hva mål jeg setter etter hvert.

Meldte meg inn her for å få litt tips og dele erfaringer med dere.

Jeg syns forresten ikke at all mat er så gale jeg. Omelettene med stekt grønnsaker er nok det beste til nå. Hadde risotto idag og syns den var grei. Suppene er vel det verste til nå - men skal ha litt sopp o.l oppi etter jeg ahr lest noen tips her inne.

Syns ikke dette er vanskelig å begynne på i det hele tatt - er motivert - og SKAL klare dette :)

SunnhetMedSirrup sa for siden:

enig at omelett er både lett og helt nydelig! :)

og hallo på forumet, som alle andre må du ha det fint på veien til målet - :)
good luck ! :goodluck:

Lotta67 sa for siden:

Stå på og lykke til! Vi er ikke så mange aktive på Eurodiett akkurat nå, men vi er her! :-)

ladybug85 sa for siden:

Er selv på dag 5 å har til nå gått ned 3,6 kg :D
Skal ned 25 til..
Har et lite tips til med maten som jeg synes er praktisk er å lage brownien i muffin form. 1 pakke blir 3 små muffins. Så jeg lager altid flere som jeg hiver inn i frysen slik at det er lett å ta ut å varme opp..
Om noen er som meg å er litt gla i det salte så er soyanøttene gode å snackse på som et måltid mens man ser film :)

tinus76 sa for siden:

Er ikke noe glad i brownies, så klarer meg uten de, men er blitt avhengig av sjokoladekjeks, de er så greie å ha med og.
Har bestilt soyanøtter, så blie spennende det da.

Lotta67 sa for siden:

Anig. Har spist to pakker brownies men det er ikke akkurat noe jeg koser meg med. Sjokoladekjeks pleier jeg å ha med to kopper green tea om kvelden. De er jo litt tørre, så det er godt å drikke mye med dem. Soyanøttene har jeg brukt én pakke av hver dag. Enten til lunsj før jeg går i kantina og spiser salat, eller til grønnsakswok, strør oppå. Veldig bra!

tinus76 sa for siden:

Same here - en pakke kjeks om kvelden, de er tørre, men de hjelper veldig på kvelden. Smaker helt greit, jeg liker dem vel mer og mer :)
Soyanøttene har jeg med meg idag, tenkte ha litt til lunsjen og litt rundt klokka 14, må alltid ha noe i den tiden.

Lotta67 sa for siden:

Jeg pleier å spise hele posen med soyanøtter før lunsj og en bar kl 14. Jeg spiste fem måltider i Fase 1, noen spiser fire, gjør du det?

Nå spiser jeg fire måltider i fase 2 + middag, så jeg har byttet ut det ene med middag.

Hun på klinikken sa jeg kunne velge om jeg ville ha fire eller fem og at fem var mest for menn eller veldig overvektige. Men jeg synes det er veldig greit med noe i magen i totiden, så er det lettere å vente på middag.

tinus76 sa for siden:

Lotta - snart 10 kg ned!!! :heia: Du er råflink.

Jeg ligger nok på 4 for det meste, men noe agurk/cherrytomater klokka 14 som mellommåltid, så det blir vel 5 det da. Ikke at 14 måltidet er så mye!

Hun sa det samme til meg :) Når skal du tilbake til henne?

Lotta67 sa for siden:

Takk! Skal ikke tilbake før 9. desember. Vi ble enige om at jeg skulle ringe hvis jeg ville ha en tid i november. Skal over på fase 3 18. desember, da har det gått 2 md på fase 2.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.