Jeg har ikke smakt på alle ED-produktene ennå, men jeg er vel blant de heldige som ikke syns at det smaker så galt - iallfall ikke om man tilsetter litt krydderier og andre ting. Til nå har jeg spist:
Omeletter - tilsetter paprika og grønnsaker. Det står i brosjyren at man kan tilsette cottage cheese, noen som vet om man kan tilsette det også på fase 1?
Kyllingsuppe - tilsetter paprika, hvitløk og krydder. Kjempegod!
Spinat-/brokkolisuppe - tilsetter kokt brokkoli og blomkål og masse frisk persille.
Barene, sjokoladepudding og sjokoladedrikk tar jeg som de er, jeg syns de er gode alle sammen.
Er det noen som har flere tips til hvordan man kan piffe opp disse produktene? Jeg syns det er så mye gøyere å spise mat som smaker godt... Pannekaken syns jeg også var ganske god, men savner jo noe sukker eller syltetøy på den da:rolleyes: Noen som har tips på den?
Jeg synes kyllingsuppen er supergod, men best hvis jeg tilsetter en stor boks sjampinjong, som er min kjøtterstatning og gjerne litt bønnespirer, som jeg synes minner om spaghetti. Krydrer den ganske sterkt m salt/pepper, chilipulver og basilikum.
Omelettene tilsetter jeg også sjampinjong og purre/løk, og diverse krydder (pepper, salt, basilikum og gressløk).
Jeg hiver gjerne i en dæsj kardemomme i pannekaken, og lager små kaker som jeg siden har litt Splenda på. Det er vel ikke ideelt å bruke for mye søtstoff, men...
Prøvde med en skei kakao i pannekaken. Det var såder...
Man kan jo tilsette litt romessens til sjokoladeproduktene, evt mandelessens i vaniljepuddingen - det kan jo være tidvis godt, uansett er det noe annerledes.
Jeg sliter ekstremt med den sjokolade cereal'en - noen som har noen tips som kan få denne til å smake godt for meg?
Jeg er så heldig at jeg synes alle produktene er gode, unntatt de søteste :) I fase 1 og 2 gjorde som deg og tilsatte litt grønnsaker i omelettene. Jeg har lagd muffins av browniesene og fryst ned til "selskapsbruk", veldig kjekt å ha når jeg skal et sted og trenger et alternativ til kaker og sånt.
Lagd smoothie av pudding-, cappucino- og krem-miksene ved å blande med litt skummet melk og isbiter og kjøre i kjøkkenmaskin.
Som starry eyes hadde jeg kardemomme i pannekakemiksen.
Smart! Det skal jeg prøve:)
Jeg syns egentlig også at de fleste produktene er ganske gode! Nå har jeg nettopp spist meg en stoooor porsjon salat med en porsjon ED-pasta i, kjempegodt og jeg ble veldig mett!
Vet dere forresten om det er lov å ha litt fetaost i salaten? Bare liiiiitt??:o
Whee- spiste sjokolade cereal'en i dag uten å vri meg i vemmelse. Tok noen dråper vaniljeessens og romessens i, og vips, så var det spiselig. Heldigvis må jeg kanskje si siden jeg har ca 13 pakker igjen...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.