< Tilbake til oversikten

Jeg trenger hjelp

Tvillingmamma sa for siden:

lavkarbo e det delt opp i mangen forskjellige kurer??
eg aner ikke va jeg holder på me!! eg har lest boken skalldermann ,,men er ikke sikker på hva jeg driver på med.noen sier det og andre sier noe annet!! trenger virkelig hjelp til og gå ned 20 kilo pliiiiis noen som gidder!! til frokost hadde jeg 4 egg og bacon,lunsj salat og kjøttdeig me seters rømme ,middag løvbiff me barnese hadde oppi matfløde og masse tine smør.. + løk e dette rett og spise eller?? kan jeg ha kiwi eller noe sånt ??nøtter??
venter på et hurtig svar .....
¤klem,klem¤:)

Yonah sa for siden:

Du har lest boka til Skaldeman, OK, da vet du også at frukt er helt forbudt. Ikke spis frukt. Bringebær i tilmålte mengder nå og da.

Skal du følge Skaldeman, så tror jeg du skal lese boka en gang til og være sikker på hva du skal og kan spise. Ellers, med 20kg overvekt skal du i følge Skaldeman spise rundt 18g karber om dagen. Spis kjøtt med smør, fløte, ekte bearnaise saus( IKKE fra pose, det er karbobombe og er ikke bearnaise ), noe grønt til, så er du langt på vei.
Det er ikke noe som heter frokost og middag, alt kan spises til middag og alt kan spises til frokost.

Nå spiser jeg en kjøttkake av 200g kjøttdeig med muggost inni og en svær spiseskje med smør på.

Ellers kan du lage pannekaker av 2 egg og 1/2 dl fløte og spise de med smør og ost og skinke. Men obs, stek minst 2 stk av denne røra, blir de for tjukke smaker de omelett.

Du kan spise litt løk, men vei den og ikke spis masse, det er masse karber i løk!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.