< Tilbake til oversikten

Ny og helt blank

Tvillingmamma sa for siden:

heia folkens!!!!!!!!!:)
noen som kan hjelpe meg??
har holdt på me lavkab nå i 2 dager,spiser mye egg og bacen,men e dritt lei det allerede ...:confused: e det noen som kan senne meg noen goe oppskrifter hadde jeg blitt veldi happy!!!!
kan du spise sitron og bringebær ??
til helge kos hva kan jeg lage da??

mvh snobe syge meg.... plissssss hjelp venter på noen goe svar:D:D:D

Filakia sa for siden:

Vil anbefale deg å sette deg inn i ulike lavkarbo-filosofier, lese litt rundt på forumet her, og kanskje kjøpe en bok eller to (eller låne på biblioteket). Jeg er fersk sjøl, og har lest en del om lavkarbo over flere år (startet før jeg ble gravid, men har hatt en pause under svangerskap og 2 år etter fødsel, fram til nå). Bl.a. har jeg lest Ketolyse-boka, og prøver å følge det opplegget, med litt egen tilpasning.

Og ikke minst sjekke ut oppskriftsforumet her, du finner masse oppskrifter, og svar på det du spør om, bare du orienterer deg litt rundt på forumet her.

Viclin sa for siden:

Disse pannekakene var gode! Takk!

heia tusen takk for oppskriftene,på lavkab kan eg ha sitron å bringebær?? noe gått >?mørk sjokolade eller någe?? e sååååååååååå snobe syge !!! send meg mer linker versåsnill .................. =)

Yonah sa for siden:

Se under oppskrifter og der finner du hundrevis av oppskrifter, du har timevis med lesing på det underforumet!

Ellers om du kan spise bringebær og sitron kommer an på hvilken filosofi man følger. Jeg følger SKaldeman og spiser litt bringbær selv om det ikke er lov.. Men jeg går ned i vekt alikevel, men de første 3 månedene kunne jeg IKKE spise bær eller noe søtt.. Jeg spiser feks maks 50g bær og 1/2-1dl fløte attåt. Må ha fett til.

ja det er sikkert det samme symdrome for jeg har det så du skreiv til meg..
så du meiner jeg kan trykt fortsette me lavkarbo uten å vær redd for og gå opp?

Yonah sa for siden:

Kan aldri tro du går opp om du spiser riktig. Men ikke prøv deg på egenkomponert, det kan fort gå i vasken.

mariam2111 sa for siden:

jeg må spørre..hvordan får dere inn den tickerfactory vekt greia?og hvordan starter jeg et nytt "forum" eller innlegg? Prøvd å finne ut men finner det ikke:S hehe

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.