< Tilbake til oversikten

Noen som kan litt om B12 og levaxin?

matitt sa for siden:

Etter å ha slitt med lavt stoffskifte og lav B12 en stund, har legen min endelig tatt meg på alvor og gitt meg både levaxin og B12 tabletter!
Har kun fått 50 mg levaxin, og har kun tatt tablettene i 3 dager. Er det MULIG at jeg allerede kan kjenne noe effekt av dette?? Synes jeg har mer energi enn jeg pleier, har fått gjort mye i dag, mer enn på leeenge! Men det er vel størst sansynlighet for at dette er kun psykisk??
:o:o:o

Carisma sa for siden:

Kan ikke noe om levaxin, men da jeg fikk b-vitamin så endret humøret mitt seg fra manisk til "normal" i løpet av en dag, nesten bare timer :ja:

Viclin sa for siden:

Man får ofte en boost ved Levaxinstart og hver doseøkning, før kroppen venner seg til dosen. Hos meg har det vart ca en uke hver gang før det er tilbake til normalen igjen. :sukk:
Jeg er på 75 mkg nå, etter å ha økt to ganger.

pingu-72 sa for siden:

Jeg merket levaxin omtrent omgående, enten samme dag eller dagen etter! B12 vitamin skal også gi et energi-boost, men det merket jeg ikke så mye til...

matitt sa for siden:

Jøss, takk for svar alle sammen:) da er det kanksje ikke bare noe jeg innbiller meg, da!! Supert! Håper det varer:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.