Har nå gått på Ketolyse-kuren i to uker, men jeg har enda ikke fått utslag på ketolysestix. Den forholder seg beige. Hva gjør jeg galt? Jeg tygger pillene i riktig mengde og til rett tidspunkt, og spiser vanlig mat, men nei, intet utslag på ketolysestix.
Fullt mulig at stixen er ødelagt. Har nå skrevet E-mail til forhandler og spurt om erstatningsstixer.
Veier ikke maten. Har ikke gått så dypt inn i prosjektet. Den første uken spiste jeg bare brødet med slankemelet, men gikk tom for melet. Denne uken har jeg spist grovt rugbrød, samt vanlig middag, men mindre porsjoner enn tidligere.
Hvis du spiser brød og såkalt vanlig middag (vet ikke hva du legger i det, men anntar det er poteter/ris/pasta?) så er det nok liten sjanse for å komme i ketose. Du må under hvertfall 40g karbohydrater om dagen. 100g brød inneholder som regel mer enn det.
Well, så lenge du spiser "vanlig middag" som for de fleste innbefatter enten poteter, ris eller pasta.... pluss at du spiser vanlig brød, kan man ikke si at du har fulgt ketolysekuren i to uker.
Og om du vil ha utslag på stixen må du nok sette deg bedre inn i "prosjektet" gitt :p
Tygger pillene?? Hva er poenget med det?
Og selv om du tygger pillene til rett tidspunkt og i riktig mengde hjelper det lite om du fortsatt spiser "vanlig mat".....
Begynner å lure litt på om dette er et tulleinnlegg:eek::p
Ja, men en potet er en mere enn du skal ha. Det høres ikke ut som om du har lest boka til Torkil, har du?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.