< Tilbake til oversikten

Oppgradert: Velkommen tilbake!

HP sa for siden:

Hvordan få ting til å virke:

• Alle må bruke den blå standard stilen. Hvis du ikke har den så klikker du her.
  • Det eneste språket som fungerer er Norsk v2.
  • De 2 overnevnte er satt som standard, men du trenger å velge en av dem hvis du møter problemer.
  • Feil på enkelte sider kan forekomme, trykk gjenoppfrisk eller Ctrl+F5 - alternativt kan du slette din midlertidige internettfiler.Endringer:
  • Helt ny forumprogramvare med mange artige finesser.
  • Alle uleste innlegg ligger under nye innlegg i 7 dager
  • Øyeblikkelig hurtigsvar
  • Endring av innlegg uten å bytte side
  • Endring av trådtittel ved å dobbelklikke ved den på forumlisten eller i et søkeresultat (innen 10 min fra du startet den).
  • Mye,mye,mye enklere liv for administratorer og moderatorer.
  • Og sikkert mye mer, bruk testforumet.
  • Den blå stilen er midlertidig, ny kommer.
  • Jeg har omrokkert på forum og underfora.
  • Jeg er ikke ferdig, så fler endringer vil komme.
  • Kostholdsfilosofiene kommer tilbake
  • Og oversikten over hvem du har gitt tilbakemelding til kommer tilbake.
  • Mulighet til å velge å ha info om den som har skrevet et innlegg på venstre side kommer også. Hvor er forsiden?
  • Den er borte,
  • og vil bli erstattet med en ny og langt bedre forside.Velkommen tilbake! :D

Albertine sa for siden:

Vil ha gamle lavkarbo tilbake....:hylgrine: Neida, ser fint ut dette, HP. Men hurtigsvaren fønker ikke ennå.

Areola sa for siden:

Jeg bruker da hurtigsvarer nå..?

HP sa for siden:

Trykk Ctrl+F5 på siden, også prøver du igjen :)

Karin sa for siden:

Ja, vi får prøve og se hvordan det funker... Prøver nå altså, jeg... Utseendet er jo en anelse uvant, men jeg har tiltro til at dette er bra. Finner det ut sånn litt etter litt, tenker jeg. Bra jobbet, HP!

HP sa for siden:

Som jeg skrev:

;)

Areola sa for siden:

Når kommer den nye forsiden? I dag?

HP sa for siden:

Nei :) Blir ikke før om en ukes tid

HP sa for siden:

Til mofe og andre som har problemer, klikk lenkene over og få riktig stil ;)

Nille sa for siden:

eh.... jaha..... hjæææææælp forsia mi !!!!! :eek:
må nok "bli kjent" igjen her ja....

HP sa for siden:

Jupp, men du må ikke låse inn det nye mønsteret helt enda :D

Lara sa for siden:

Flink du HP!Får vel starte helt på nytt med å skjønne noe igjen nå da...:p

nøtta sa for siden:

ja du er veldig flink hp .... men uvant og være her inne nå ja :ja: men det tok meg ikke akurat så veldig lang tid før jeg ble kjent med "gamle" lavkarbo så detta skal gå bra vettø , gleder meg til og se forsiden !!!

men så lenge folka er de samme er jeg fornøyd ;)

fedonie sa for siden:

Hvis du går på "general settings" kan du gjøre det enklere å bruke hurtigsvar ved at du deaktiverer den settingen som sier at man må trykke på ikonet for hurtigsvar. :)

HP sa for siden:

Da mister du muligheten til å sitere, og det er litt det som er hele hensikten med den syns jeg. Svare hurtig på det noen skriver. Jeg mener den er enkel nok ;)

fedonie sa for siden:

Nei, det gjør du ikke. Jeg har begge settingene på det vbulletinforumet jeg bruker mest. :)

Require Click for Quick Reply
If you set this option to 'no', users will not have to click the Quick Reply icon in order to type a message in the quick reply box.

However, this will be at the expense of the usefulness of the Threaded and Hybrid view modes, as the system will not know to which post a user is replying, so the threaded view will become non-sensical.

Set this option to 'no' at your own discretion.
Ja Nei

HP sa for siden:

Ok, må fortsatt klikke :) Sikkert nyttig å slippe i chatte trådene, men ellers er det lite bry. :)

HP sa for siden:

Jeg minner dere bare på denne igjen jeg. Ettersom at jeg har forstått at det fortsatt er noen som ikke får ting til å virke som det skal. :)

mofe sa for siden:

Så man skal IKKE bruke nye lavkarbo?

Hvordan sletter man temp-filer?

Summer sa for siden:

Nye lavkarbo er den han jobber med, så den kan vi ikke garantere at funker hele tiden.:p Standard bør benyttes mens vi jobber.

Du sletter ved å gå inn på verktøy, så alternativer for internett, der trykker du på slett midlertidige informasjonskapsler og filer (OG husker å trykke OK nederst etterpå).

mofe sa for siden:

.. og hvordan gjør man det i firefox?

Summer sa for siden:

Verktøy, innstillinger, og personvern. :)

Areola sa for siden:

:dulte:

Nå er det gått en uke... :o

HP sa for siden:

:eek: tiden flyr... :o

Den er ikke langt unna ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.