Ja, vi får prøve og se hvordan det funker... Prøver nå altså, jeg... Utseendet er jo en anelse uvant, men jeg har tiltro til at dette er bra. Finner det ut sånn litt etter litt, tenker jeg. Bra jobbet, HP!
ja du er veldig flink hp .... men uvant og være her inne nå ja :ja: men det tok meg ikke akurat så veldig lang tid før jeg ble kjent med "gamle" lavkarbo så detta skal gå bra vettø , gleder meg til og se forsiden !!!
Hvis du går på "general settings" kan du gjøre det enklere å bruke hurtigsvar ved at du deaktiverer den settingen som sier at man må trykke på ikonet for hurtigsvar. :)
Da mister du muligheten til å sitere, og det er litt det som er hele hensikten med den syns jeg. Svare hurtig på det noen skriver. Jeg mener den er enkel nok ;)
Nei, det gjør du ikke. Jeg har begge settingene på det vbulletinforumet jeg bruker mest. :)
Require Click for Quick Reply
If you set this option to 'no', users will not have to click the Quick Reply icon in order to type a message in the quick reply box.
However, this will be at the expense of the usefulness of the Threaded and Hybrid view modes, as the system will not know to which post a user is replying, so the threaded view will become non-sensical.
Set this option to 'no' at your own discretion.
Ja Nei
Nye lavkarbo er den han jobber med, så den kan vi ikke garantere at funker hele tiden.:p Standard bør benyttes mens vi jobber.
Du sletter ved å gå inn på verktøy, så alternativer for internett, der trykker du på slett midlertidige informasjonskapsler og filer (OG husker å trykke OK nederst etterpå).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.