Er ny her og har tenkt å begynne med ketolysekuren iløpet av uken vill jeg tro. Skal på veiledning til en spes.ut. sykepleier (henvist gjennom lege) i området hvor jeg bor på torsdag.
Har prøvd eurodiet før (2 år siden), kom meg ned til 75 kg, men der stoppet den, og har heller krøpet sakte men sikkert oppover igjen på disse to årene med bare tull mat :mad: og en graviditet :)
Gleder meg egentlig til å begynne på den nye "livsstil endringen", og særlig når man får spise mat, og ikke pulver!
Så nå er spørsmålet om jeg skal begynne å trappe ned med "nei" mat til dagen er kommet, eller bare hoppe rett i det!?
Det spørs hva du "kan" om ketolyse?Det lønner seg å lese boken. Her inne er det maange gode råd å få også.
Jeg forberedte meg litt, og mens jeg gjorde det, så sluttet jeg med "nei" mat som brød, pasta, ris og frukt. Holdt meg til kjøtt, kylling, fisk og grønnsaker (mest brokkoli og blomkål)
Dette er i grunn ikke så vanskelig, regner med du har lest en del her, så ikke vanskelig å hoppe i det heller :)
Gikk ned masse forrige gang jeg gikk på ketolyse. Så ble jeg fornøyd, og gravid igjen... og veier med enn det jeg noensinne har gjort. Dvs gjorde. Har gått ned endel nå.
Gled deg til å delta her, det er mange veldig kunnskapsrike mennesker her inne.
Kan vell egentlig ikke så mye om ketolyse, men har vell forstått hva det går ut på etter å lest en del inne her! :) Regner med jeg får mer informasjon på torsdag. :)
Vet ikke om jeg skal bestille boken nå, eller om jeg skal vente til torsdag. Vet egentlig ikke noen ting om hvilket opplegg hun jeg skal til har. Kan jo hende hun har boken til salgs.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.