Patella sa for siden:
Hei ! Startet på ketolysekuren på fredag.. men jeg har fått så lite energi.... noen andre som opplevde det til å begynne med ? eller gjør jeg noe feil kanskje ?
Patella :)
Patella sa for siden:
Hei ! Startet på ketolysekuren på fredag.. men jeg har fått så lite energi.... noen andre som opplevde det til å begynne med ? eller gjør jeg noe feil kanskje ?
Patella :)
Patella sa for siden:
Fant en tråd nå...tydeligvis er det flere som har opplevd det..:)
Areola sa for siden:
Ja, det er ganske vanlig. Men du er nok like over kneika nå :)
solanolsen sa for siden:
Jeg var slapp i en hel mnd jeg!Men det ble borte da jeg tilförte lavkarbo kosten med en frukt.Og jeg gikk ned for det!
Egg hver dag sa for siden:
Ser du har funnet ut litt om det, men vil bare fortelle av egen erfaring at det går over.
Jeg har fortsatt perioder hvor jeg føler meg slapp når jeg går på lavkarbo og grunnen er som oftest for lite fett har jeg funnet ut. Den første uken min på lavkarbo var grusom (kvalm, slapp, hodeverk, svimlet osv), men nå er formen generelt på topp.
camilla sa for siden:
Jeg hadde ikke energi til noe før jeg begynte med atkins, jeg merket stor forskjell bare etter noen dager. Er vel individuelt hvordan man reagerer på kuren..:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.