Kan noen hjelpe meg med soyabrødet på ketolyse videokurset? #1 Janis sa for 16år siden: riktig forum? Vææær såå snill :D Torkil sier oppskriften står i boken, men ikke i min. På boken min står det ny, revidert utgave...så kanskje det har kommet enda en til? Er en oppskrift der, men den stemmer ikke med ingrediensene til brødet på kurset. Det jeg er ute etter er mengden av linfrø, sesamfrø, kruskakli og solsikkekjerner. Vil bake brød, nååå :) #2 Carisma sa for 16år siden: Er det dette brødet? forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6079 #3 Janis sa for 16år siden: Jaa :stortsmil: Tusen takk:D #4 Janis sa for 16år siden: Klarte faktisk å få brødet perfekt på første forsøk. Men når det gjelder salt. Det glemte jeg. Hvilken type salt skal brukes? #5 Photobscura sa for 16år siden: Mineralsalt er jo det beste :) #6 Janis sa for 16år siden: Et sp, til. Holdbarheten på brødet? Har ikke fryst det ned. Skulle gjort det.
#1 Janis sa for 16år siden: riktig forum? Vææær såå snill :D Torkil sier oppskriften står i boken, men ikke i min. På boken min står det ny, revidert utgave...så kanskje det har kommet enda en til? Er en oppskrift der, men den stemmer ikke med ingrediensene til brødet på kurset. Det jeg er ute etter er mengden av linfrø, sesamfrø, kruskakli og solsikkekjerner. Vil bake brød, nååå :)
#4 Janis sa for 16år siden: Klarte faktisk å få brødet perfekt på første forsøk. Men når det gjelder salt. Det glemte jeg. Hvilken type salt skal brukes?
#6 Janis sa for 16år siden: Et sp, til. Holdbarheten på brødet? Har ikke fryst det ned. Skulle gjort det.