< Tilbake til oversikten

Fyker opp igjen

Lilli sa for siden:

:nedfor:
Jeg holder meg til lavkarbo ala Fedon pga PCOS osv.
Men nå i mai hadde vi konfirmasjon og da tillot jeg meg å smake på diverse rester. Jeg syns selv at jeg hentet meg fort inn igjen. Trener ofte og er i bevegelse.
Så prøvde jeg en dag ei bukse som var blitt så trang jeg kan ikke sitte i den:confused:. Har levd nokså strengt noen uker nå for å klare å hente meg inn igjen men jeg syns buksa er like trang. Fy f... altså hvorfor skal jeg alltid fyke opp i vekt ved den minste utskeielser. Og det er aldri snakk om kun ett kg. Å gå på vekta det tør jeg ikke.
Mat er gift slik jeg ser det nå. Jeg som har klart å gått ned så mye at buksene som jeg brukte for mange år siden var store til meg. Jeg fikk på meg det meste. Men nå? Pøøh nå er det trangt igjen. Merkelig at det ikke skal mer til.

Nei beklager folkens men dette var dagens utblåsning fra meg. :mad:

Carisma sa for siden:

Veit akkurat hvordan du har det :ja: Det er nok PCOS'en som gjør det vanskeligere enn for andre... :o
Jeg oppdaget her om dagen at jeg hadde brukt 6 uker på å gå ned 800g ....

Photobscura sa for siden:

Amen ... Med PCOS følger gjerne insulinresistens. Jeg spiste høykarbo (såkalt sunt) i fem dager for å prøve å kickstarte forbrenninga. Det satte meg flere måneder tilbake, og jeg gikk opp ca 12 kg på et halvt år selv på ketogen kost :(. Skakke væra lett. For min del måtte jeg kutte ut meieriprodukter for å komme tilbake til utgangspunktet.

LenaBeatrice sa for siden:

Lilli: trøsteklem til deg. :klem:
Selv har jeg ingen erfaring med PCOS og de utfordringer det medfører, der kan sikkert andre bidra mere.
Men kanskje en liten klem hjelper bittelitegrann?

Lilli sa for siden:

Tusen takk. Den varmet:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.