Har sett de siste par dagene at jeg er i ketose, men jeg spiser 30-40 karber om dagen! Er ikke DET litt rart da?? Sticksene er nye, men er det mulig at de viser feil?? Det er aller lyseste farge, så det kan jo hende det er noe annet som har virket inn på fargen, og ikke det at jeg er i ketose?
Neimen om jeg vet.....men hvis jeg er i ketose, så er jo det en bonus, ligger på en ganske "snill" karbo-terskel :p
Noen som har noen kommentarer?:confused:
Det er som Dreamy sier, man kan fint være i ketose med 40 g karbs til dagen. MEN det kan være at man ikke går ned i vekt før man spiser enda mindre karbs.. Men dette varierer fra person til person :)
Høhø, nei den vektnedgangen er vel heller laber for øyeblikket..... Men jeg bare nyter en frisk og rask mage for øyeblikket:D
Har ikke veiedag før på mandag, men har tyvtittet og sett at vektnåla står bom fast siden forrige mandag :rolleyes: Så jeg må nok stramme tøylene litt hvis jeg skal komme inn i bikini`n før sommeren er over :p
Ja, jeg unner meg to ruter 86% hver kveld :o Og litt nøtter innimellom.....så det er klart jeg kan gjøre det bedre enn dette! ;) Men ellers spiser jeg mye grønnsaker!:D
Noen er i målbar ketose opp til både femti og seksti. Faktisk produserer man ketonlegemer på et inntak på opptil hundre gram og kanskje også mer, men dette er ikke målbart :)
Nemlig! Jeg måtte selv nesten bli tredve før jeg skjønte at jeg ikke kan vente med å gå i bikini før jeg "kunne gå i bikini", akkurat som om det er et krav at man har flat mage for nettopp det! Så i fjor sommer kjøpte jeg meg min første bikini, og flasha pubmuskelen for alle som ville se :D
Det er rart med det, når man først virkelig driter i det, og tar på seg bikini selv om det tyter litt her og der, så ser man at man faktisk ikke er alene. Det er ikke bare smekre jenter i bikini, faktisk ;)
Jeg er også i ketose selv om jeg har ett relativt høyt inntak karber for å skulle ligge unna karber. Ja, det var århundres setning...:D
Teller ikke en eneste karbohydrat for jeg lider av telle og veiefobi når det kommer til mat. Det er det som skjer når man i 10 år prøver å bli venner med seg selv gjennom Grete Roede. Hvertfall var det det som skjedde med meg. :rolleyes:
Jeg har siste tiden unnet meg mere karber i form av bønner og litt frukt siden jeg har tatt opp trening som en aktivitet. Det gir meg plenty overskudd og jeg holder ut timen uten å måtte krype skamfull på alle fire ut døren.
Jøss, er du i ketose på frukt og bønner? Det var jammen ikke værst! Så flink du er som trener, jeg er særdeles lat :o Men har hatt permisjon dette året. begynner på jobb i august, da blir det heldigvis endel trening gjennom jobben!
Ja, men jeg spiser ikke i bøtter og spann altså ;)
Merker det utrolig godt på utholdenheten i forhold til treningen, så siden det funker fortsetter jeg slik enn så lenge.
Det var en terskel å komme i gang med treningen, men nå når kiloene hadde minsket såpass var bena mine plutselig blitt så kort (les:rumpa seget nedover mot knærne) :geip:
Takk for råd om butikken:)
Vi burde egentlig starte en tråd hvor vi anbefaler butikker hvor en kan få kjøpt klær og søvletter som rommer oss - med legger, overarmer, lår (les meg :lol:) - og "you name it"
Når størrelse xxxl ikke går over armene, da blir en fortvilet.....
Jeg tror det skal finnes noen tråder som tar for seg det her, hvis du søker litt!
Butikken jeg linket til er forresten til alle størrelser :) Jeg er ikke sånn veldig overvektig, men i motsetning til hvor de fleste legger på seg, så legger jeg på meg på ryggen :o, og det er vel stort sett der de siste kg sitter også ... Da er ikke sånne snorbikinier så fint. Og jeg VIL ha halterneck :D
Jeg elsker tankinis! Litt pga magen generellt, men mest pga blindtarm-operasjons-arr som ser ut som et europakart... (3 uker senere begynte de med kikkhullsoperasjon liksom... :cool:)
Nei nei nei Photobscura....don't be offended! ;)
Det er butikk for kurviga kvinnor, altså kvinner med former.....jeg skrev ikke noe om tjukkaser :p
Former er fint det :cool:
Nå vet jeg ikke om du skjønte hva jeg mente, det var ingen bikinier på siden! Jeg har ikke former å snakke om (og hadde det i hvert fall ikke da jeg virkelig var stor), men klart former er fint! Jeg vil uansett gå i bikini. Den jeg har nå er fra H&M, og da er det pupper i fritt spill, for å si det sånn (skummelt å stupe :lol:).
Jeg skjønte bare ikke hvorfor det kun var tankinis og badedrakter av badetøy på sida!
Steike for en pris da! :eek: Hvem betaler 1200 spenn for en badetopp man får brukt 2-3 ganger i løpet av en gjennomsnittlig norsk sommer! [ATTACH]6368[/ATTACH]
79,- betalte jeg for den forrige jeg kjøpte... :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.