< Tilbake til oversikten

God sommer til alle

aikens sa for siden:

så var jeg påan igjenn hehe kommer stadig tilbake til denne kuren :)
har spist brød i et halvt år lagt på meg 10 kg og er alltid trøtt.
litt start problemer har jeg igjenn , det grunnleggende kan jeg jo men jeg har et vannvittig søt jag for dagen , noen tips? jeg har spist litt bær med splenda og fløte er ikke det en grei erstatning???
føler vel kanskje at jeg ikke finner frem i boken (grrrr som min 4 års gamle jente har gjemt) hvordan er det med squasj og oliven og avokado
jeg er veldig glad i disse blandet med sopp og løk og en dash fløte i sammen jammi:) kan noen please gi meg et par tips? syntes forumet kan være litt vannsklig jeg
klem fra meg

Mjauritz sa for siden:

Jeg har ivertfall brukt mat ( fett ) for å unngå søtsuget. Det har fungert godt for meg ivertfall, værst er det jo med en gang man legger om kostholdet. Men vær standhaftig og hold ut så vil det bli bedre!! Hvis du går inn og leser på oppskrifter vil du nok finne noe som frister, kaker og bær ville jeg holdt meg unna:)

aikens sa for siden:

men det er jo så vannskelig , jeg leste i boken at man kkunn espise litt bringebær men finnerr ikke multer .
vent du hvor jeg kan finne ut hvor mye karbohydrater ting inne holder?????
hilsen meg

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.