Jeg er ny her. Skal ned over 30 kg og har så langt klart 13 av de på selvkomponert lavkarbo. Jeg begynte hele omleggingen i April/mai og er veldig fornøyd med vektnedgangen. Tok en pause nå når vi var på ferie, selv om jeg forkuserte på lavkarbo, men skeiet ut med mye godt og. La ikke på meg et gram, og da jeg begynte igjen for 3 dager siden har jeg så langt gått ned 800 gram:o Syntes det er vanskelig å skal ned så mange kg, og mister motivasjonen noen ganger, men prøver så godt jeg kan å plukke megselv opp igjen.
CocoNut: Hyggelig å hilse på deg :) Velkommen.
Det kan føles umulig å skulle gå ned mange kilo, men det ER ikke umulig, det går, bare du tar tiden til hjelp.
Ta godt vare på deg selv underveis, gjør ting du liker, plei kropp og sjel.
Ta en titt i oppskriftstrådene og bli inspirert til å lage deg god mat.
Tusen takk for gode råd og koselig svar. Ja jeg føler meg utrolig mye bedre i kroppen. Sliter endel med trøtthet og lite energi, men heller det enn å gå opp i vekt. Har prøvd endel oppskrifter herinne og det er mye godt ja. Utrolig egentlig at man kan spise så mye god mat og allikevel gå ned i vekt. Jeg må fremdeles styre hjernen inn på at det ikke er fettet det står på he he.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.