... Hvor mange prosent av vekta gikk dere ned før det "slo inn"? Sånn ca?
(Når må man begynne å passe på prevensjon liksom? :p)
Siden det er ganske mange det har skjedd med så lurer jeg på hvor stor sjansen er? Siden jeg ikke ble gravid uten prevensjon da jeg veide 20 kg mindre så må jeg vel ned under det, og så omtrent 10% til før det er noen fare? Eller? :confused:
For min del trengte jeg bare å gå ned ti kilo før ting skjedde. Og jeg var temmelig overvektig fortsatt, jeg hadde vel bare gått ned i underkant av 10% av vekten. Prøver du å bli gravid?
Ikke egentlig. Men har lagt merke til at mange plutselig blir det på lavkarbo. Også går jeg til akupunktur for å se om det kan stabilisere syklusen min litt, og fikk beskjed om at en av bivirkningene kunne være graviditet :rolleyes:
Jeg har liksom aldri tenkt på prevensjon siden det uansett aldri var noen fare for å bli gravid for meg, og vært veldig innstilt på at jeg aldri kom til å bli det heller. Og så lurer jeg på om det nå er en helt ny verden jeg må ta stilling til, eller om jeg ikke trenger å tenke på det på en 20-30 kg enda.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.