Ostesnadder #1 bambi87 sa for 16år siden: Det jeg synes er godt til frokost\kveldsmat er: Smelte smør i panna Legge på tykke osteskiver og pepperoni\ chorizo pølser på toppen og la det smelte... Er også godt med litt salat ved siden av og tzatsiki:) Det er snadder !!!! :) #2 Iselilja sa for 16år siden: Det hørtes godt ut! :) Skal testes ut i kveld! Takk for tips! #3 Zhadra sa for 16år siden: Namnam, det hørtes veldig godt ut :) Må prøves! #4 bambi87 sa for 16år siden: Det er utrolig godt... Noe av det beste jeg veit:) #5 Zuma sa for 16år siden: Ah, så enkelt og greit. Høres knallgodt ut. Takk for tipset. :) #6 Iset sa for 16år siden: Høres ut som fantastisk kveldskos. Jeg elsker jo smeltet ost med pepperoni/salami.
#1 bambi87 sa for 16år siden: Det jeg synes er godt til frokost\kveldsmat er: Smelte smør i panna Legge på tykke osteskiver og pepperoni\ chorizo pølser på toppen og la det smelte... Er også godt med litt salat ved siden av og tzatsiki:) Det er snadder !!!! :)
#6 Iset sa for 16år siden: Høres ut som fantastisk kveldskos. Jeg elsker jo smeltet ost med pepperoni/salami.