< Tilbake til oversikten

Tips til lavkarbomat på fly?

anneca sa for siden:

Er det noen som har noen gode ideer til mat jeg kan ta med meg på en 5.5 t flytur? Jeg regner med at det ikke er så mye av flymaten jeg kan spise. Tar med noen Atkinsbarere, men det holder ikke så lenge.

Noen tips?

anneca sa for siden:

Jeg skal faktisk reise helt alene, så det kan godt hende at jeg sovner ja. Det er ikke ofte jeg drar på flytur alene for å si det sånn. Skal sjekke linken.

Anne sa for siden:

Avokado, Fiberrik og tubeost. Gjerne Mager ost m/ skinke...den har flest proteiner. God tur :)

LenaBeatrice sa for siden:

Kald lavkarbopizza?
Nøtter?
Spekemat og eggerøre?

matitt sa for siden:

Man får nok ikke med seg mat gjennom sikkerhetskontrollen :(

Carisma sa for siden:

Man kan ta med mat, men ikke drikke og flytende ting.

anneca sa for siden:

Jeg har lurt litt på lavkarbopizza. Nøtter tar jeg med. Ellers får jeg satse på å sove mest mulig sånn at jeg ikke merker at jeg blir sulten. :-)

matitt sa for siden:

Jeg fikk iallefall ikke med meg hvitost, men det er vel forskjellig hva de regner som "flytende" :)

Carisma sa for siden:

Det har blitt noen endringer i reglene i det siste pga at folk klagde på at de ikke kunne ha med mat til barn osv. Men er ikke 100% sikker på hva de innebærer. Brunost er vel ikke lov, sp mulig det gjelder hvitost også ja :rolleyes:

anneca sa for siden:

Jeg tar uansett med meg en liten boks med mat, så får de heller ta det hvis det ikke går gjennom.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.