< Tilbake til oversikten

Hjelp

Fishi2009 sa for siden:

Jeg sluttet å røyke for ca 5 uker siden, og etter dette har maten smakt så utrolig mye bedre :D

Men kombinasjonen av ketolysepause, røykeslutt og sommerferie har satt sine spor på kroppen og psyken, så i morgen er det oppstart med ketolyse igjen :cool:

Likevel kjenner jeg at det er vanskelig å motivere seg :( Is og sjokolade er jo så digg!

Så: Hjelp.... Bør jeg begynne på streng ketolyse igjen bare for å komme inn i det igjen? Jeg har ikke veid grønnsaker etc på ca 1/2 år nå, men vekten har gått ned likevel, men den hadde stått stille en stund før pausen...

Råd og veiledning mottas med stor takk!:)

Fishi2009 sa for siden:

Jepp, da er jeg i gang... :D

Har gått greit til nå, med to tynne skiver helsekostbrød til frokost. Pålegg: Græddost, bremykt og litt tomat. Til lunsj ble det blandet salat, litt agurk og tomat, med kylling og creme fraiche.

Er det noen andre som starter opp igjen i disse dager, etter pause? Kanskje vi er flere som kan motivere hverandre? :)

Torkil sa for siden:

Hei
Du er allerede godt i gang, og om få dager vil du antakelig kjenne velvære i kroppen og etterhvert energien, det kan du sammenlikne med hvordan du hadde det på høykarbo! Jeg finner det vel så motiverende som selve vekttapet.
Lykke til
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.