< Tilbake til oversikten

Noen som har bestilt varer fra Walden Farms?

heart sa for siden:

Hei, er det noen som har bestilt varer fra Walden Farms?
Vi bestilte en god del varer, og fikk en automatisk mail tilbake med en gang, i Mailen stod det prisen på varene, og at vi ville bli kontaktet ang. fraktutgifter.
Nå har det gått en uke, men vi har ikke hørt noe mer fra dem, har prøvd å kontakte dem via mail, men ingen svar....
Noen som har erfart det samme??
Kommer varene uansett?

nellie sa for siden:

varene kommer nok ikke hvis du ikke har betalt for dem hvertfall:)
Aldri bestilt derfra.. Link?

nellie sa for siden:

hmm. uten å vite hva fraktkostnadene skulle bli? Eller misforstod jeg heeelt

heart sa for siden:

Vi fikk totalprisen på produktene, og en ca, beregnet pris på frakt, men de skulle ikke trekke beløpet før vi hadde fått nøyaktig pris på frakt.

nellie sa for siden:

Hvis de har trukket et beløp, så er sikkert pakken på vei:)
Hvis ikke så kan det sikkert lønne seg å mase litt

ada-emilie sa for siden:

De påstår at det er null kalorier,og viser at det er 0% av alle næringsemner. Men om du ser øverst på innholdfortegnelsen på sirupen står det at det er 12 kalorier i to spiseskjeer sirup. Jeg liker dårlig sånn lureri,jeg.

heart sa for siden:

De påstår at det er null kalorier,og viser at det er 0% av alle næringsemner. Men om du ser øverst på innholdfortegnelsen på sirupen står det at det er 12 kalorier i to spiseskjeer sirup. Jeg liker dårlig sånn lureri,jeg.

Enig med deg i det, men står det noe om karbohydrater?

arnakristin sa for siden:

Hei,
Her er en kommentar fra Torkil vedrørende disse produktene:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=856022#post856022

low karb/high protein sa for siden:

Jeg har tidligere bestilt og prøvd veldig mange av Walden Farms produkter, nettopp fordi de oppgir at de har null kalorier. Stemmer det virkelig at for eksempel sirupen har 12 kalorier per andre spiseskje?? Det står jo klistret over alle produktene at de er helt uten kalorier? Nå ble jeg veldig forvirret... og skuffet... og litt redd, med tanke på at jeg har fortært enorme mengder av disse produktene!

ada-emilie sa for siden:

UNNSKYLD og pust lettet ut. Det sto "12" før "calories",men etter "servings". Det betyr 12 posjoner i en flaske og null kalorier. Huff, liker ikke å ha feilinformert. Øynene ser det de vil se, sukk.

På slutten står det at det kun er spor av kalorier.

low karb/high protein sa for siden:

ja, splenda er vel en av de søtningsstoffene som ikke gir blodsukkerstigning? Lest at det er splenda, sukring og stevia som er de eneste med 0 kalorier - altså ingen påvirkning på blodsukker?

ada-emilie sa for siden:

Sukrin inneholder 0,2 g pr 100 g, tror jeg det var. Regnes som null av den grunn. Splenda inneholder mer. Men 100 gram splenda er svært søtt fordi det er lagd av sukralose som søter mange ganger mer enn sukker. Det regnes kalorier pr teskje, ikke pga sukralosen alene, men pga fyllstoffet som er i splenda. DEt kan se ut som waldenfarms har klart å få til å søte med sukralose uten å bruke det fyllstoffet splenda bruker. Dette er sikkert fordi det er flytende. Det var jo sukralose i cola light før, uten noen kalorier omtrent. Det var spor av kalorier, slik walden farms påstår det er i sine produkter.

Det stemmer at stevia har null kalorier. Smaker ikke sukker, det er bare det.
Sukrin må man bruke mer av for å få samme søtsmak som sukker, og når det i tillegg er dyrt blir det veldig dyrt å bruke. Det er nok grunnen til at det ikke finnes noe særlig produkter søtet med det.

Fumle sa for siden:

Jeg bestilte fra den siden og de sendte meg mail etter orderen min hadde blitt lagt inn (dette ble jeg opplyst om) men det jeg ikke ble fortalt var at de skulle ha HELE kortnummeret mitt samt utløpsdatoen for å gjennomføre handelen... DET gikk jeg ikke med på så da ble det ingen varer fra Walden Farms for å si det sånn!

ada-emilie sa for siden:

Har du sjekka om produktene finnes på ebay.com?

Twoflower sa for siden:

Hei.
Jeg fant produkter fra Walden Farms på en nettbutikk i Danmark. Jeg har sendt en mail for å høre om de sender til Norge. De har veldig mye på den nettsiden, som heter dialife.no
Hadde vært flott hvis de sender til Norge, spesielt er jeg interresert i sirupene de har, for å bruke i smoothies. Har ikke funnet andre sukkerfrie siruper her til lands enn hasselnøtt og karamell. Er det noen som vet om det finnes andre smaker som er mulig å få tak i i Norge?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.