Jente 1980 sa for siden:
Er på ferie, og har ikke spist tbl den siste uka. Har vært på kur siden 29 april, men det anbefales vel å fortsette på tbl?
Takk for svar.:)
Jente 1980 sa for siden:
Er på ferie, og har ikke spist tbl den siste uka. Har vært på kur siden 29 april, men det anbefales vel å fortsette på tbl?
Takk for svar.:)
tveitan sa for siden:
Etter det jeg kan se av lista med foehandlere så får du kjøpt det hos City mat Meny Jernbanegt.i Tønsberg.Håper du får tak i det .Tror det er viktig å ta vitaminene.
Jente 1980 sa for siden:
Da vet jeg hvor jeg skal dra!!! Tusen takk for svar:)
Areola sa for siden:
Hvis du ikke får tak i de tablettene så kjøp en god multivitamin og magnesium (om du har problemer med kramper/vondt i bena), og tar de til du får tak i de andre tablettene. Multivitaminene kan du fortsette med når du er ferdig på "kur" :)
Jente 1980 sa for siden:
Ja, jeg spiser egentlig multivit og omega-3 daglig i tillegg til ketolysetbl... Men har siden vi dro på ferie vært altfor sløv!!!:p Fant magnesium og selen sink tbl, men krom var dem fri for. Håper på å finne det der senere idag, hadde visstnok mottatt varer idag;)
Apropo kramper i leggene, hvorfor er vi ekstra utsatt for dette på lavkarbodiett??
Takk for svar:)
Carisma sa for siden:
Du nør ikke ta multivitaminer i tillegg til ketolyse-vitmaninene. Da kan du få for mye av endel ting, dessuten kan de utligne virkningen av hverandre.
Jente 1980 sa for siden:
Den er notert!
Men hvor har du hørt at dem kan utligne virkningen av hverandre? Har Torkil skrevet det noen plasser? Det er jo kun A og D vit som er fettløselig og som en bør være litt forsiktig med... Hm... Men har ikke sett noe særlig på mineralene da.
Kansje jeg skal kutte dem ut da?
Noen andre som har synspunkter?
Carisma sa for siden:
Grunnen til at ketolysetablettene er delt opp i flere forskjellige i stedet for en multivitamin er i følge Torkil for å sørge for at de opptas maskimalt i kroppen, og at ikke en hindrer opptat av en annen. Jeg vil derfor annta at å ta enda en multi-vitamintablett i tilegg vil gjøre de tingene ketolysetabletenne er designet for å unngå? :confused:
Janis sa for siden:
Fortsatt tom for krom i Tønsberg....
Sissel66 sa for siden:
Hei:)
Du får kjøpt de på meny farmannstredet:)
Jente 1980 sa for siden:
Jepp, dem var tomme da jeg skulle ha, men fikk inn samme dag. Måtte bare få pakket ut varene... :D ( ca 4 dager siden!)
Janis sa for siden:
De har nå, kjøpte i stad. Men det var bare 4 bokser igjen.
matvraket sa for siden:
Hei! Torkilhar skrevet noe lurt et sted angående kosttilskudd og hvorfor han delerde ulike tabelettene inn slik han gjør. husker ikkehelt,men mener å ha lestdet i eldre innlegg her inne pluss i ketolyseboka hans ;)
lykke til og fortsatt god ferie!!
Jente 1980 sa for siden:
Ok, tusen takk for tips! Og takk for det, vi koooser oss vi:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.