< Tilbake til oversikten

Jeg kommer til å få en pen kropp

Hillelille sa for siden:

Jeg kommer til å få en fin kropp!

Det gikk opp for meg da jeg hadde min ukentlige session med speilet på alle skavanker og bilringer. Jeg kommer til å få en fin kropp. Jeg kan se at jeg er faktisk definert med muskler under det fettet som er igjen. Jeg har fine buer og linjer på kroppen. Jeg har en fin midje og selv om jeg er velsignet med å svinge godt utover rundt midja og ned så gir det en type havfruefigur. Jeg er sannsynligvis den eneste tjukke dama i verden med små bryster, men de er fine og faste, selv etter at de har vært brukt som matfat for små barn og leketøy for store gutter.

Ser man bort fra mine skrekkmerker (ja, SKREKK, ikke strekk :D) og det faktum at jeg har korte bein og ett hode nesten uten hår etter heftig slanking, så blir jeg faktisk pen med klærne på. Må bare ned noen størrelser til først så kommer jeg jo til å bli det bombenedslaget.

Jepp, her har vi selvtillit:D

Anne sa for siden:

Fantastisk. :klem:
Det kan jeg like...og jeg er helt sikker på at du har en flott kropp :ja:

Vaffel sa for siden:

Supert! :) Du beskriver det så fint at jeg er helt sikker på at du har rett... du kommer til å få en pen kropp! Så bra!

Luna* sa for siden:

Åååå for en herlig beskrivelse!
Jeg har ikke et fnugg av tvil om at du blir en bombe :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.