Jeg har sprukket fullstendig etter å ha gått ned 10kg på lavkarbo mat-Dette skjedde da jeg var på ferie i syden og ble så voldsomt sugen på potetgull.Nå har jeg gått opp nesten 4kg,
Kan dere väre så snill å motivere meg til å begynne igjen?
Velkommen i sprekk-klubben ;)
Been there, done that, flere ganger, også i syden.
Jeg klarte 7 kilo på seks dager en gang, slår du den? :o
De 7 kiloene forsvant i løpet av en uke da jeg tok meg sammen igjen.
Tenk på at de 4 kiloene fort blir 10 om du ikke går på med krum hals nå.
Det er verst de aller første dagene nå man må ta seg sammen etter en sprekk, for man føler at man har ramlet laaaaangt ned på stigen.
Men, det går seg fort til, så bit tennene sammen!!
Ja jeg vet jeg må vende om nå före det blir alltfor lang vei å gå tilbake.Det virker jo som fettforbrenninga har opphört,så fort som vekta har ökt de siste dagene.Har kjöpt meg sukkerfri karamelldrops med malitol i dag,istede for fireklöver,alltids en begynnelse.....
Hei.... jeg er ny her og ønsker å henge meg på det å gå ned 30 kg... har bestilt en pakke fra ketolyse.no som jeg skal begynne på. Jeg er imponert at du har klart 10 kg, var det vanskelig ? hvor fant du informasjon ? du får ta tak og fortsette... det er jo ikke 4 kg fett du har lagt på deg... men en god del vann som følger med når en lagrer opp karbohydratlagrene...:-)
Husk at en god del av det du har gått opp nå er vann, det forsvinner kjapt igjen med en gang du begynner å spise lavkarbo igjen. Derfor blir det veldig motiverende så snart du kommer i gang, du ser sikkert resultater kjempefort.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.