Tagimpo sa for siden:
Nå har jeg gått på ketolyse i en mnd . Og jeg har søren meg tatt av meg 8,9 kilo. :):):)
Jeg har mistet 9 cm bare på magen. :)
Tagimpo sa for siden:
Nå har jeg gått på ketolyse i en mnd . Og jeg har søren meg tatt av meg 8,9 kilo. :):):)
Jeg har mistet 9 cm bare på magen. :)
Kanutta sa for siden:
Wow, jeg er imponert!
Det må vel være verdens største motivasjonsfaktor for å fortsette i den tralten du har kommet inn i vel.
Pføy, slank til sommeren? Nei, jeg satser på århundrets vinterkropp jeg :lol:
Fortsett slik, du er kjempeflink!:heia:
Tagimpo sa for siden:
Ja takk! Er meget stolt selv. Deilig og se at noe faktisk fungerer. :)
Selv om savnet etter is krem å slike ting er savnet i denne varmen:) Men men!!
Syns du har vært riktig så flink selv ! :) Motivasjon nok i seg selv og se at det faktisk fungerer for andre også!! Er mange her inne, deriblandt du, som har gått ned mange kilo!!:D Og jeg har mange igjenn!
Vaffel sa for siden:
:heia: Supert! Så gøy å høre om.
Mt2t sa for siden:
Dette er flott og motiverende å høre altså. All ære til deg!!! Jeg har også gått inn masse rundt midjen på kort tid, så masse at jeg har funnet frem noen sommerkjoler som plutselig passer igjen. Det er så hærlig.
Applaus til oss:D:D:D
Photobscura sa for siden:
Så flott! Jeg blir så glad når jeg ser sånne skrytetråder, og jeg husker din frustrasjon fra uke to, men som du ser: Det gjelder å være tålmodig, uansett hva vi gjør, så er det til slutt kroppen som bestemmer. Lykke til videre! :blomster:
grotingeling sa for siden:
Godt jobbet :D - kjemperesultat
Er så utrolig motiverende å lese om slike gode resultater hos andre, stå på videre :heia::heia:
Tutte sa for siden:
Gratulerer så mye med flott resultat ! :) Du har virkelig all grunn til å være stolt av deg selv !
Lykke til videre ! :)
gunilla45 sa for siden:
Hei :) Gratulera eg er imponert !! Lykke til videre !! :goodluck:
Musica sa for siden:
Hurra!! Lykke til videre :-)
LenaBeatrice sa for siden:
VERY GOOD!! (jeg klapper hender for harde livet) :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.