Fant ei ekte(?) Louis Vuitton-veske på et loppemarkede!!! Den er hundstygg, men jeg skal bruke den når jeg skal være viktig :lol:. Betalte bare 100 kr for den!! Ikke jeg som sier den er ekte. Har fått flere veskebutikkdamer til å se på den og de sier den er ekte. For sikkerhetsskyld skal jeg ta den med meg til irland når vi reiser dit om to uker. Da bor vi lke ved en LV butikk. :p Krysser fingra. :o
Har vært på loppis igjen jeg. Og i dag fant jeg denne til kun 5 kr! :heia:
Ei veske av merket GROOM Paris.
Bare at den er svart.. :D Klin lik og er ikke slitt i det hele tatt! Jeg tror ikke den kan være brukt engang.. Sikkert en mann som har levert den inn en gang han var sur på kona. :p Elsker loppis jeg. :lol:
Jeg elsker å fly på loppis, men har ikke tid. Ungene er ikke til å styre på slike steder. Og ikke aner jeg hva slags vesker jeg skal se etter heller. ;) Bare ulltøy. ;)
Ikke direkte vakker og jeg hadde jo ingenting jeg kunne bruke den til. Veska var forresten helt ubrukelig i utgangspunktet.
Den var liksom lavere og lengere. Og helt stiv. Klin umulig å få både en lommebok og mobil ned i den for da var den liksom full allerede. Og den var som sagt så stiv at den var direkte upraktisk. Fretex fikk den. :D Jeg synes det er morsomt å finne ting, trenger ikke ha dem så lenge, men skattejakten er morsom. Jeg har et helt skap hjemme fullt av vesker jeg har kjøpt på bruktmarkeder. :rolleyes: Bytter dem ut ved jevne mellomrom.
Vesken jeg kjøpte ble godtatt på LV i Dublin. Men jeg fant ikke akkurat bilde av den siden den var gått ut av markedet. Så derfor et bilde som lignet, som jeg også skrev.
Men sånn nysgjerrig?? Hvordan kan du se at den veska jeg avbildet er fake???
Æhh, vet hvorfor, men den lignet på dennen da. Men som jeg sa, min var smalere og lengere!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.