< Tilbake til oversikten

Tusen takk til Ica Maxi!

Kosebamsen sa for siden:

Da jeg til min ergelse og lettere foretvilelse startet på skaldeman diett å bare finner 14% fett inholdig kjøttdeig i Norge

Medisterdeig selges bare i jule mnd var svaret jeg fikk da jeg etterlyste dette?!

Men bak disken sto det en liten Bergenser med navn Eirik (Strømmen!)
Eg kan laga eg! Spretter det ut av påsan!
Så på Mandag skal jeg hente 10 kilo med "fett deig" med 75% fettinnhold!

Tusen takk for at dere på Maxi ikke lo av meg men tok meg på alvor å støttet en feit bamse på slankekur!

Veggpryd sa for siden:

Dæven! Tror jeg må ta meg en tur til Eirik, jeg! :w00t:
Bor jo ikke langt unna! Tusen takk for tipset, Kosebamsen! :)

mariamaria sa for siden:

Så moro! Utrolig hvor deilig det er med koselige mennesker! Nydelig å høre! :-) Ha en god helg!

Areola sa for siden:

Så det var på strømmen, det var ikke etternavnet hans?

Da får de det travelt på strømmen framover! :lol:

Nannah sa for siden:

Alle butikker som har ferskt- kjøtt avdeling maler opp kjøtt for deg etter behov.
Blir feks nydelig medisterdeig av et fett ribbestykke..:)

Kosebamsen sa for siden:

Å det er stemmer ikke på Romeriket! 9 av 10 har 17 åringer bak kassa som "vet ikke" "det kan jeg ikke"

Ultra er forferdelig der! Skaut og tyggis jenter med null clue of what they are selling!

StineK sa for siden:

Takk for supert tips!

Photobscura sa for siden:

For de som bor på Løkka i Oslo, så er det en fantastisk trivelig og yrkesstolt mann i kjøttdisken på Meny i Ringnes park! Vel må du nok gjennom en tyggistyggende søttenåring, men det er det verdt! Jeg kjøpte ribbe, og fikk skåret ruter i svoren samt gode tips om tilberedning av en veldig engasjert ferskvaremann! Hurra!

Nannah sa for siden:

Be om å få snakke med ferskvaresjefen :ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.