< Tilbake til oversikten

Klarer jeg dette selv?

martine sa for siden:

Jeg har jo hatt ganske mye hjelp med min vektnedgang - gått ned fra 102,5 til 95 kg siden 18mai, mye ved hjelp av masse trening sammen med en PT. jeg hadde et må om å gå ned 20 kilo, men trives så godt med med dette at jeg har forskøvet det til 30 kilo - vil så gjerne være rundt 70kg...

Men nå har disse timene mine med PT blitt brukt opp, skal jeg investere i Nye? å ja, jeg sier investere for det er snakk om 5 500,- for 2 ganger i uken i 5 uker. det er vanvittig mye penger, å jeg har allerede brukt 7 000,- på dette så jeg er veldig usikker på om jeg er villig til å la meg friste evt lures med i fellen alt ettersom hvem du spør... klarer man dette alene - uten en som presser det siste ut av deg - kan jeg virkelig klare å holde fokus de neste mnd - han skal jo overvåke vekten min i en stund fremover... jeg er veldig usikker, vi har en god kontakt, å det er absolutt kvalitet.

har lyst til å prøve meg en stund uten, se om jeg kan opprettholde nedgangen, å lysten.

Carisma sa for siden:

Du klarer det alene!
Lag en PT avtale med deg selv. Nå har du hatt så mange timer med han, så du vet hva det vil si å bli pushet. Lag deg noen regler for deg selv, og hold deg til de. Du vet jo nå hvor deilig det er å vite at du har pushet deg til grensen. Og det var jo ikke han som nådde grensen, det var du selv. :ja:

Det blir lettere for hver gang, og veldig motiverende å merke framgangen man klarer på egenhånd. :heia: Og du kan jo bruke de veilederene som går rundt i senteret hvis du lurer på eller trenger hjelp til ting.
Selv er jeg glad i timene, f.eks Power-timene, så blir jeg pushet litt ekstra av gruppeveilederen.

scartz sa for siden:

Prøv selv en periode, du merker fort om at du er motivert nok til å klare det selv :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.